aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Rätta mig om jag har fel, men är inte polisbilen och taxin likadana bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kanske det... Jag får undersöka saken närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jo jag tycker de ser likadana ut i formerna. http://www.gtawh.com/images/sa/cars/police.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Har hittat orginal bilen. PREMIER heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är samma model, bara att det är i polis format och taxi format... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Där ser man. R* lanske trodde att ingen skulle märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Så är det i den verkliga världen också! Volvo och saab till verkar ju inte exklusiva bilar för den svenska polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Rätta mig om jag har fel, men är inte polisbilen och taxin likadana bilar? Dom har alltid varit likadana...i alla tre spelen (gta 3, vice city å san andreas..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Men som har olika färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Samma sak som i GTA1 där Portsmouth och San Andreas-polisbilen var samma bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Las venturas-bilen är ju inte samma bil.. är den totalt egen eller grundad på nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 mickemannen: Är rätt säker på att det är en "egen" bil, har iaf inte sett någon likadan eller någon som liknar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 mickemannen: Är rätt säker på att det är en "egen" bil, har iaf inte sett någon likadan eller någon som liknar den. Jag vet inte men kanske Admiral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 SA-snutbilen är en "egen" modell. Det enda som skiljer taxin och snutbilen är att taxin är framhjulsdriven och snutbilen är bakhjulsdriven +ett annat motorljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hoppas ingen tar illa upp men, är ni helt formblinda? Polisbilen i Lv är likadan som bilen Tahoma, den är vanlig som Ballas gängbil och kör runt oftast i deras områden. Hoppas jag varit till någon nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hoppas ingen tar illa upp men, är ni helt formblinda? Polisbilen i Lv är likadan som bilen Tahoma, den är vanlig som Ballas gängbil och kör runt oftast i deras områden. Hoppas jag varit till någon nytta. Tahoma är mer avlång än LVPD:s bilar. Bakre delan på Tahoma är lika dan som bakdelen av LVPD:s bilar, men inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Men som har olika färger... Ja, fan att de inte ser precis likadana ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts