Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man laddar ner det (kommer inte ihåg var) så spelar man över hela VC Men det är ganska tråkigt för alla fuskar där inne med odödlight och sån skit Vad trist med fusk Är det ingen där inne som har koll och kan stänga av fuskare eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vad trist med fusk Är det ingen där inne som har koll och kan stänga av fuskare eller något liknande? Inte vad jag vet Jag brukar bara köra med mina klasskompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ngn som vet systemkraven på MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ngn som vet systemkraven på MTA? Klarar du av Vice City så klarar du ju av MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Samma som till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej, men jag har ju inte VC....och ganska klen dator också...460mhz.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej, men jag har ju inte VC....och ganska klen dator också...460mhz....:"> Då kan du inte spela MTA, du är inte ensam om att ha dålig dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Då kan du inte spela MTA, du är inte ensam om att ha dålig dator.. Okej...men det kanske går på min andra dator som jag har hos mamma.....den är på ca 850mhz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej...men det kanske går på min andra dator som jag har hos mamma.....den är på ca 850mhz... Jo, men du måste iallafall ha Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Offtopic: var finns minigun (sexpiparen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Offtopic: var finns minigun (sexpiparen) På bron som går från SF till LV, tåg bro Kommer inte ihåg exakt var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts