RavenE Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad får man då man klarat R3-uppdragen i tankern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 En asset, tror jag bestämt. Antagligen en redig summa pengar och respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Du får respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad får man då man klarat R3-uppdragen i tankern? Menar du Rhino?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 ..för om man ska vara petig så är tanker en lastbil. tror den heter så, den som är 'mellanstor'? för det är väl inte en tankbåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 ..för om man ska vara petig så är tanker en lastbil. tror den heter så, den som är 'mellanstor'? för det är väl inte en tankbåt? Vet du var man kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Area 69 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) ..för om man ska vara petig så är tanker en lastbil. tror den heter så, den som är 'mellanstor'? för det är väl inte en tankbåt? Ja, jag menar Rhino... ett tips på vart man ska köra uppdraget? i LS är det lite svårt..så långa streckor mellan bilarna...ska man köra i nån liten by? Edito: Stavfel Redigerad 31 januari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, jag menar Rhino... ett tips på vart man ska köra uppdraget? i LS är det lite svårt..så långa streckor mellan bilarna...ska man köra i nån liten by? Edito: Stavfel Jag brukar börja vid militärbasen sen hamnar dom inne i staden, där brukar det vara enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man får ju MERA armor. "150" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det gillar jag iaf Ambulansen är också fin 150 hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, jag menar Rhino... ett tips på vart man ska köra uppdraget? i LS är det lite svårt..så långa streckor mellan bilarna...ska man köra i nån liten by? Edito: Stavfel För att vara lite offtopic, var det du som spelade MTA Vice city igår, haha, han hette också Raven E men ja kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 För att vara lite offtopic, var det du som spelade MTA Vice city igår, haha, han hette också Raven E men ja kanske har fel. Nope...det var inte jag....(för att verka lite *ding* så måste jag fråga): Vad är MTA? Har inte fattat det än...har sett det på Gtasajtens startsida, men inte fattat vad det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nope...det var inte jag....(för att verka lite *ding* så måste jag fråga): Vad är MTA? Har inte fattat det än...har sett det på Gtasajtens startsida, men inte fattat vad det var... MTA, är inte det online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nope...det var inte jag....(för att verka lite *ding* så måste jag fråga): Vad är MTA? Har inte fattat det än...har sett det på Gtasajtens startsida, men inte fattat vad det var... MTA är förkortning på Multi Theft Auto asså multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 MTA är förkortning på Multi Theft Auto asså multiplayer Över internet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 MTA är förkortning på Multi Theft Auto asså multiplayer WOW!! Vart kan man spela det då? Är det ngt som man ska köpa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 WOW!! Vart kan man spela det då? Är det ngt som man ska köpa eller? Man laddar ner det (kommer inte ihåg var) så spelar man över hela VC Men det är ganska tråkigt för alla fuskar där inne med odödlight och sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man laddar ner det (kommer inte ihåg var) så spelar man över hela VC Men det är ganska tråkigt för alla fuskar där inne med odödlight och sån skit Okej...så man måste alltså ha VC på datorn? 1. Jag har inte det 2. OM jag skulle ha det, vad är det för systemkrav på MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts