Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men jag menar om jag köper en ny CD-Skiva och jag har Minneskortet kvar... Vet nån ? Jodå, du kan öppna dina filer på en ny skiva. När polaren kommer till mig och vi ska spela tar han bara med sitt minneskort och öppnar hans filer över min skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kanske d funkar ..kanske inte , har ingen aningg faktiskt..fast d borde ju funka för man sparar ju inte på skivan..d e ju minneskortet man sparar på så d borde funka Vad skulle du gjort utan mig? Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jodå, du kan öppna dina filer på en ny skiva. När polaren kommer till mig och vi ska spela tar han bara med sitt minneskort och öppnar hans filer över min skiva. Okej ! Phuu Jag blev lite orolig där ett tag... För jag kanske måste köpa en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej ! Phuu Jag blev lite orolig där ett tag... För jag kanske måste köpa en ny! Förstår det, inge kul att få börja om med allt. Men det funkar inte med att slipa ned skivan du har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Förstår det, inge kul att få börja om med allt. Men det funkar inte med att slipa ned skivan du har då? Asså jag har skickat skivan till SONY i Sthlm. för att skivan gick helt enk. av på mitten I PS2:et ! Så dom hlr på att göra en HACK-Slipning... Det blir ju dyrt.. Men jag visste inte att det går att köpa en ny CD. - Föräm nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hur mycket kostar en hack-slipning då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hur mycket kostar en hack-slipning då? Typ 890 + FRAKT !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 D var inte billigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Typ 890 + FRAKT !!! Usch, det var verkligen dyrt, mycket bättre att köpa en helt ny skiva då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 D var inte billigt.. Näe verkligen inte !!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 HAHHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA *host* Fick en liten reaktion bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 HAHHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA *host* Fick en liten reaktion bara.. Det är verkligen roligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Borde maninte få en om den går sönder av att vara i ps2:et ? det tycker jag skulle vara det ända rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Borde maninte få en om den går sönder av att vara i ps2:et ? det tycker jag skulle vara det ända rätta Möjligtvis om man fortfarande har garanti på sitt ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Möjligtvis om man fortfarande har garanti på sitt ps2. Uääää ! :'( Det har jag inte... Men snart köper jag ett nytt PS2 för annars kan det ju hända igen !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Uääää ! :'( Det har jag inte... Men snart köper jag ett nytt PS2 för annars kan det ju hända igen !!! Jag vet ju inte, det är ju bara vad jag tror. Försök få ersättning för skivan iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts