Beaver Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Bruttan, är mer. Hon gillar fläskiga karlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Mehh sluta nu... hörde att om man har tillräckligt många ostron så kunde man tydligen åka o dejta tjejerna man har blivit dumpad av igen... o ja har problem med Michelle föresten om nån har lust o hjälpa mig. Jag har dejtat henne huuuur många ggr som helst, o vi har åkt till barer som hon tycker om o jag har kört fort o "hoppat" i backarna som hon vill, men sista gången ja dejta henne fick jag mer minus o hon sa nåt om att ja inte va nån bra man?? ja hajjar inte iaf måste va nåt bugg med spelet nån som har nån aning om hur ja ska göra nu?? Fortsätt dejta henne. Spara. Dejta. Spara. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Men jag kan inte dejta o spara o hålla på så för hon e aaaaldriiiig hemma utan ja får gå runt o göra annat o vänta på att hon ringer mig hela tiden. men ja e säker på att hon kommer dumpa mig nästa gång, går det att förhindra på nåt sätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Inget illa mot någon jag kankse har fel men hette den sliskiga dräkten inte "Gimp suit"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Inget illa mot någon jag kankse har fel men hette den sliskiga dräkten inte "Gimp suit"? Pimp suit = får du av Denise. Gimp suit = måste du använda när du ska "lura" Millie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsaw Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag hittade nån sida där det stog när alla tjejerna var hemma, men hittar den inte igen. Någon som vet vilken sida/sidor det står på. Det blir så mycket enklare om man vet när dom är hemma. :"> :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har ingen bild på pimp suit, men den ser ut typ som en ljusblå austin powers dräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag hittade nån sida där det stog när alla tjejerna var hemma, men hittar den inte igen. Någon som vet vilken sida/sidor det står på. Det blir så mycket enklare om man vet när dom är hemma.:"> :"> :"> :"> Denise Robinson-16.00-06.00 Michelle Cannes-00.01-12.00 Helena Wankstein-08.00-12.00 och 14.00-02.00 Barbara Schternvart-16.00-06.00 Katie Zhan-12.00-00.00 Millie perkins-02.00-10.00 och 14.00-18.00 ( Ge Dildosarna Till tjejerna man får fett med mer progress+man kan också ge en typ käpp den får man också progress av ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har nu tagit en bild på hur Pimp Suit ser ut för alla som vill se. (Blev inte den bästa kvalitén) http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0011.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Här e en med lite bättre kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Aha tack, då vet jag vad jag missade och vad jag är glad attt jag missade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Den är bland mina favoriter (av outfits asså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Här e en med lite bättre kvalite Vad litet huvud din CJ har Pimp suiten är ju snygg ju! passar bäst med afro, mustach och solglasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ska jag ändra honom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vem är Denise ? Är det hon man dejtar i början ? *Har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vem är Denise ? Är det hon man dejtar i början ? *Har glömt Ja, det är hon du räddar från branden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja, det är hon du räddar från branden. Okej... Jag har nästan glömt allt ! För min SA-Skiva är helt sönder och måste slipas... Vet någon om det går att köpa en helt ny CD och att man har allt kvar sen man savat ? Asså att det ör kvar sen förra CD:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Okej... Jag har nästan glömt allt ! För min SA-Skiva är helt sönder och måste slipas... Vet någon om det går att köpa en helt ny CD och att man har allt kvar sen man savat ? Asså att det ör kvar sen förra CD:n... Nej, börjar du använda ny skiva får du börja om med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nej, börjar du använda ny skiva får du börja om med allt. Men jag menar om jag köper en ny CD-Skiva och jag har Minneskortet kvar... Vet nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men jag menar om jag köper en ny CD-Skiva och jag har Minneskortet kvar... Vet nån ? Det klart det funkar även om det är en ny skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts