ShizzHnit Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Kan någon visa en bild på hur CJ ser ut med Pimp suit. tyvärr kan inte jag skaffa den för denise dumpade så jag vet inte hur den ser ut. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har ingen bild just nu ska lägga upp den sen när jag har en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kan fixa en senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Denise j*vlen dumade mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hur bär ni er åt för att hon ska dumpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag tror de typ stjuter tjejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Hur bär ni er åt för att hon ska dumpa? Jag försökte dejta henne så mycket så möjligt men varje dejt blev misslyckad. då dumpa hon mig tillslut . CJ e väll inte någon love-macheen direkt. Redigerad 31 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag försökte dejta henne så mycket så möjligt men varje dejt blev misslyckad. då dumpa hon mig tillslut . CJ e väll inte någon love-macheen direkt. Hehe okej. Beror ju på hur man dejtar och till vilka ställen man tar tjejerna.. har själv inte blivit nobbad en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hon dumpade mig för att jag inte dejtade henne förrän jag lämnat LS i storyn och komm tillbaka till henne för än man kommer tillbaka till LS i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kan man få tillbaka tjejerna man förlorat på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kan man få tillbaka tjejerna man förlorat på nåt sätt? Ingen aning jag försöker att hålla mig borta ifrån de så mycket som möjligt de är bara tjatiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ingen aning jag försöker att hålla mig borta ifrån de så mycket som möjligt de är bara tjatiga! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hur bär ni er åt för att hon ska dumpa? Undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hahaha Allvarligt talat jag har bara engagerat mig i de tjejer som för handligen vidare. Jag orkar inte med att vara till lags för så många tjejer. Deras 100 och 50% belöningar kvittar. Kanske kommer jag att försöka få 100% på alla tjejer men som sagt jsut nu orkar jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Allvarligt talat jag har bara engagerat mig i de tjejer som för handligen vidare. Jag orkar inte med att vara till lags för så många tjejer. Deras 100 och 50% belöningar kvittar. Kanske kommer jag att försöka få 100% på alla tjejer men som sagt jsut nu orkar jag inte! Tjill mannen det var bara ett jävligt roligt svar, garva rätt mkt när jag läste det. Förövrigt håller jag med att det kan vara tjatigt med alla jobbiga flickvänner hela tiden... Men ta inte illa upp det var inte ila menat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Tjill mannen det var bara ett jävligt roligt svar, garva rätt mkt när jag läste det. Förövrigt håller jag med att det kan vara tjatigt med alla jobbiga flickvänner hela tiden... Men ta inte illa upp det var inte ila menat Egentligen gillar jag ju tjejer Bara inte i gta: sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kan inte någon lägga in en bild på pim suit nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kan man få tillbaka tjejerna man förlorat på nåt sätt? Ja man kan ladda om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kan man få tillbaka tjejerna man förlorat på nåt sätt? Ja, man kan ladda hem dem på www.lunarstorm.se *SKOJA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Mehh sluta nu... hörde att om man har tillräckligt många ostron så kunde man tydligen åka o dejta tjejerna man har blivit dumpad av igen... o ja har problem med Michelle föresten om nån har lust o hjälpa mig. Jag har dejtat henne huuuur många ggr som helst, o vi har åkt till barer som hon tycker om o jag har kört fort o "hoppat" i backarna som hon vill, men sista gången ja dejta henne fick jag mer minus o hon sa nåt om att ja inte va nån bra man?? ja hajjar inte iaf måste va nåt bugg med spelet nån som har nån aning om hur ja ska göra nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts