Arman Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Achtung, die Kurve... är det någon mer än mig som spelar det på rasterna eller i vanliga fall? Man spelar det med max 4 andra spelare och det går ut på att undvika att krocka med andra spelare och deras "maskar"... Achtung, die Kurve finns att ladda ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag kan inte starta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag brukade spela GTA2 på rasterna med polarna förut men sen så vart det inge mer fattar inte varför tyckte det var skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Fattade inte ens hur man började spela . Men det är skert kul, såg så ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Spelar cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) MuJaffas BMW helt klart det bästa tidsfördrivet Redigerad 1 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Är det lång rast kör jag lite soldat. Om det är kort kör jag diverse småspel. Är det en extrem håltimme, fast jag inte orkar åka hem, har jag tagit med mig något stort spel och installerar, kanske starcraft eller så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Spelet låter ungefär som snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Spelet låter ungefär som snake. Det är "snake" fast med flera spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts