Wankel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Två av dom som gör rösterna till allas vår favvoserie The Simpsons intervjuas i Conan O'Brien´s talkshow. Kan vara roligt för dom som inte vet hur t.ex. Homer ser ut "i verkligheten" http://www.m90.org/view_image.php?image_id=2192 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 NEEEEEJ !!!! NU FÖRSTÖRDES MIN BILD AV HOMER FÖR EVIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Man kanske skulle skriva ^^^^SPOILER^^^^ !!! HeHe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Håller med P-C! Fan så ska inte Homer se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Håller med P-C! Fan så ska inte Homer se ut MEn din Jäkl...oj..du höll MED mig? nä nu är nåt fel ..? asså du tyckte som JAG tyckte? wow va skumtm det är väl första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Fan va kul i början tycker man att rösterna ser påklippta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Såg den där för ett bra tag sen, "Inside actors studio" (?) med hela Simpsons casten är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Funnylin, du har möjligtvis inte adressen till den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Funnylin, du har möjligtvis inte adressen till den sidan? Jag kan varken länka eller garantera att den finns kvar, men du ska få en hint: Pirat bukten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Funnylin, du har möjligtvis inte adressen till den sidan? Tror nog inte den finns på nätet (men om du vill ladda ner den så... ) Programmet är i alla fall Inside the Actors Studio med James Lipton... och sänds på BRAVO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Tror nog inte den finns på nätet (men om du vill ladda ner den så... ) Har sett den på flera ställen på nätet. Här är ett litet klipp ur programmet: http://www.bravotv.com/Inside_the_Actors_S..._Simpsons.shtml Redigerad 30 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ni får en bra studiofilm om ni köper säsong 4 boxen era jäklar!! Nerladdning..*fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hah, det var coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 NEEEEEJ !!!! NU FÖRSTÖRDES MIN BILD AV HOMER FÖR EVIGT!!! Tss, visste ni inte hur Castellaneta såg ut? Kommer ihåg när han var med i That 70's show i rollen som snubben som kommer och ska kolla upp vad orsaken till Red's hjärtproblem är. Från mig hörs, vad man mest kan jämföra vid ett väldigt högt skrik, något i den här stilen: "Va faaan det är ju Homer!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 MEn din Jäkl...oj..du höll MED mig? nä nu är nåt fel ..? asså du tyckte som JAG tyckte? wow va skumtm det är väl första gången Ja det är han inte ensam om att vara... Alla kan ju inte vara imot dig... Speciellt inte jag... Då skulle jag bli sparkad av min egna kropp... Hur skulle det se ut haha... Good work P-C För övrigt så förstörde det även för mig... Men ändå kul att se dom spela hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Se honom som barney eller krusty då för han har röster åt dom ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Tss, visste ni inte hur Castellaneta såg ut? Kommer ihåg när han var med i That 70's show i rollen som snubben som kommer och ska kolla upp vad orsaken till Red's hjärtproblem är. Från mig hörs, vad man mest kan jämföra vid ett väldigt högt skrik, något i den här stilen: "Va faaan det är ju Homer!!!" Han gör nån liten roll i "Space Jam" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja det är han inte ensam om att vara... Alla kan ju inte vara imot dig... Speciellt inte jag... Då skulle jag bli sparkad av min egna kropp... Hur skulle det se ut haha... Good work P-C För övrigt så förstörde det även för mig... Men ändå kul att se dom spela hehe Tack ..vem du nu är ..vad du än menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Såg den där för ett bra tag sen, "Inside actors studio" (?) med hela Simpsons casten är bättre! Håller med till 100%! Den andra är mycket roligare. Har sett 3 st sånna här innan. Ingen nyhet hur Homer ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts