ZcruweN Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vote=nej jag har aldrig spelat i en clan och kommer nog inte göra det heller jag bara spelar, huvudsaken är väll att man har kul dessutom om man bara spelar kan man träffa en jävla massa personer man lär börja känna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vote: Ja Är med i en SilentHeroes-klan (mod till bf1942) med taggen [GB.co] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Lirat i ett antal claner i cs när det var hett. Har lirat mix med Doffen en gång. Skapat ett par guilds på Tibia och är just nu ledare för en liten guild med bara närstående polare. Vote: Ja(Nej?) Redigerad 5 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Nja jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Vote: Ja Är med i en SilentHeroes-klan (mod till bf1942) med taggen [GB.co] hihi, med bästa servrarna också (: Redigerad 5 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts