Blues Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Wow va tuff du låter Jag är jö töff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Om man kollar på bilden på dagens lol så undrar man hur du kom med i en klan.. (skämt) Haha... orka spela seriöst? För övrigt fryslaggade jag 2 rundor, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Lirar i vXo http://www.bfclan-vxo.se BF1942 klan, vi går troligtvis över till BF2 senare. Redigerad 31 januari, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Har nog vart med i 3200 bf-klaner. Redigerad 31 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 -Spam-Clan- i Enemy Territory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 FeC clan i WC3 - Fatal error clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 FeC clan i WC3 - Fatal error clan Söker ni members? Ja jag har en clan i cs. in-eye #in-eye @ qnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är med i en COD UO klan men vi lirar COD också! Ska vara med i en BF2 klan, men vi lirar lite Silent Heroes på sköjj också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag lirar i en clan i CS som heter Brave Sacrifise .:=BS=:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmmm spelar typ aldrig på datorn nuförtiden så: "Har du en klan?" "Nej, jag har ett liv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmmm spelar typ aldrig på datorn nuförtiden så: "Har du en klan?" "Nej, jag har ett liv" Du menar: "har du en klan?" "nej, jag har en xbox" Vote: Nej, försökte starta en CS-klan, men ingen var intresserad..... Utom 7 pers, var av 1 av dem inte hade CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ne, jag spelar inte i en klan. Tror inte att jag har gjort det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, hur många klan- typer finns det här på forumet? Skriv gärna klanens namn och vilket spel ni spelar. Jag gick med i en klan för bara några minuter sen! Det är Battlefield 2 klanen #Apolox! http://www.apolox.tk/ Änslånge är det 9 meddlemar. Vi vill gärna ha fler! Och, JA! Man kan bilda klaner till ett spel innan det har släppts! Då har man ju bara ett försprång. 10medlemmar är ni nu ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Och du är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nej, har inte tid för klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 .orka Vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är admin på HiGhlands server. Så lirar PCW med dom. Annars så är jag med i en klan kallad V-GiRL@commaNd, som det är 5 tjejer + moi i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är admin på HiGhlands server. Så lirar PCW med dom. Annars så är jag med i en klan kallad V-GiRL@commaNd, som det är 5 tjejer + moi i. Va heter du där ? =P nja kör i en clan med nåra polare.. eller nick som man har när vi pcwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Var med och grundade guilden 'gnomes ate my pizza' i WoW. Annars spelar jag aldrig i klaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Spelar just nu jävligt mycket i r60 .. men det är SKIT-svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts