Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ja, hur många klan- typer finns det här på forumet? Skriv gärna klanens namn och vilket spel ni spelar. Jag gick med i en klan för bara några minuter sen! Det är Battlefield 2 klanen #Apolox! http://www.apolox.tk/ Änslånge är det 9 meddlemar. Vi vill gärna ha fler! Och, JA! Man kan bilda klaner till ett spel innan det har släppts! Då har man ju bara ett försprång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jao fett! har spelat med i flertal claner i CS Min förra clan min nuvarande clan är 5 av dom bästa i vår skola och vi kallar oss diviant (avvikelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej, men så snart jag får bredband på den datorn jag har här uppe så ska jag söka klan till CoD;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej men har varit med i flertal i CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har bildat en BF2 klan som heter Blackhawk Klan. Än så länge är det bara 2 men jag tror att det blir fler..(måste fråga polarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Var med i en klan förut (XG) som hade förbaskat många medlemmar. Sen av någon anledning bytte vi ledare och en massa medlemmar sparkades, helt utan anledning eller informering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Man kanske inte kan kalla det en klan men vi är några i klassen som brukar spela tillsamans... Vi spelade mot parallelklassen en gång, vi ägde dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har varit med i vissa CS-klaner, men inte under nicket jag har här, men nu för tiden mixxar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har varit med i vissa CS-klaner, men inte under nicket jag har här, men nu för tiden mixxar jag bara. Om man kollar på bilden på dagens lol så undrar man hur du kom med i en klan.. (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Glömde kategorin: Har varit med i klan... Då får väl svaret bli nej antar jag. Hade en cs-klan, jag och två till vi spelade mot tre andra som var fett seriösa... Vi vann ett par gånger... bara tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Var med i en klan förut (XG) som hade förbaskat många medlemmar. Sen av någon anledning bytte vi ledare och en massa medlemmar sparkades, helt utan anledning eller informering. XG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Generation X / X-Generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ok. Vad var det för spel ni spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Icke! Aldrig spelat i en klan, aldrig funderat på att göra det heller. (Fast jag äger i en jävla massa spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej. Det ända spelet jag skulle kunna tänka mig att spela i en klan, är MTA.. Fast jag skulle förr eller senare skuta ihjäl mina kompisar, Mjehehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Jorå... Spelar i {DX} (Digital Xtreme). Jag tillhör Jedi Knight Faction, men det finns även fler Factions med andra spel... T.ex. CS, BF1942, Star Wars Galaxies... Dom vanliga spelen. DXUnderground.com (Nere just nu) DXUnderground Forums Edit: Går under namnet Deac00r där. Redigerad 30 januari, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Lirar i en klan i Guild Wars som heter Rise Against, och en klan i World of Warcraft som heter Guardians of Tomorrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Så fort min dator är lagad och jag skaffat HL2 så ska jag skapa en egen CS-klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Så fort min dator är lagad och jag skaffat HL2 så ska jag skapa en egen CS-klan. Wow va tuff du låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jo du http://betaclanreal.inc.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts