Eriy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tjenna! Jag vet att detta inte är något beställningsforum men att fråga borde väl inte skada. Det skulle vara bra med lite fler Volvo-bilar och en Volvo YCC skulle vara fräck. Om det behövs bättre bilder kan jag nog skaffa fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) .rätt så svårt när det inte finns bilder på sidorna.. och vem vill göra dom där fula nya volvo skiten Redigerad 31 januari, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .rätt så svårt när det inte finns bilder på sidorna.. och vem vill göra dom där fula nya volvo skiten Det går nog att ordna sidbilder. Men det behövs ju ändå inte för ingen vill ju göra en ändå. Alla tycks ju hata Volvo. ( Men inte jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag älskar volvo men den där ser inte särskilt lockande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag älskar volvo men den där ser inte särskilt lockande ut Volvo är bäst. Men det är väl inget fel på den här bilen. Det är väl kul med något lite mer ovanligt... Eller? En bild till ifall någon vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Tycker att vi ska göra en sån.. för den mest populära gta sajten har bara 4 st volvo (Gta3.net) kanske inte mest populära men har flest bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .men om vi gör volvo så ska det ju inte vara någon framtids sak. hedlig 740 i såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 .men om vi gör volvo så ska det ju inte vara någon framtids sak. hedlig 740 i såfall Det är ju ingen framtidsbil. Den finns ju idag. Men ändå.... En 740 kombi skulle vara bra. Men då borde någon proffsig moddare fixa en så den blir superb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Förresten så skulle man kunna göra en sån här. Och om det inte blir för jobbigt så skulle man ju kunna göra 2st. En till som är likadan fast kombi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Den här skulle också vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Det är ju ingen framtidsbil. Den finns ju idag. Men ändå.... En 740 kombi skulle vara bra. Men då borde någon proffsig moddare fixa en så den blir superb. Du den där finns men bara som koncept. Glöm inte det. Inget tyder på att den kommer släppas och ha alla de där finesserna den där har och sedan är det ingen riktig Volvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag älskar de nya volvosarna YCC m.fl.!! Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en c30 när den kommer (Småbils veiation av YCC, som kommer att massproduseras)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Du den där finns men bara som koncept. Glöm inte det. Inget tyder på att den kommer släppas och ha alla de där finesserna den där har och sedan är det ingen riktig Volvo. Och? Det finns såna tillverkade och då finns den. Och det är ju en riktig Volvo. Tyck den är ful men det tycker inte jag! Nya Volvo-bilar är häftiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Och? Det finns såna tillverkade och då finns den. Och det är ju en riktig Volvo. Tyck den är ful men det tycker inte jag! Nya Volvo-bilar är häftiga! Det finns ett ex skulle jag tro och den är nog ihopskruvad för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna försöka göra en 740 Edit: om någon kan fixa fram bra blueprints/ritnigar Redigerad 2 februari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det finns ett ex skulle jag tro och den är nog ihopskruvad för hand. Ex... Hur f*n kör det med den då om den är ihopskruvad för hand? Jag har nämligen sett en film någonstans där de gjorde något körtest. Till copstar: Jag ska kolla ifall jag hittar några blueprints om du inte redan gjor det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ex... Hur f*n kör det med den då om den är ihopskruvad för hand? Jag har nämligen sett en film någonstans där de gjorde något körtest. Till copstar: Jag ska kolla ifall jag hittar några blueprints om du inte redan gjor det. Inte speciellt svårt. Ta t ex Mclaren, du vet vad det är för bil va? Den bilen är byggt för hand från grunden. Och det går o köra rätt rejält bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Inte speciellt svårt. Ta t ex Mclaren, du vet vad det är för bil va? Den bilen är byggt för hand från grunden. Och det går o köra rätt rejält bra faktiskt. Ja ja... Men på SAAB låter det som det typ bara skulle vara ett skal eller nåt som inte går att köra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Den här skulle också vara bra. Har för mig nån gjorde en 240 innan. Gör om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts