Skynrd Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hej jag har ett Problem med img tools när jag ska byta ut en fil där i står det att den är för stor ! vad kan va felet? för att det funkar ju för andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hej jag har ett Problem med img tools när jag ska byta ut en fil där i står det att den är för stor ! vad kan va felet? för att det funkar ju för andra! Du måste deleta den gamla filen och adda den nya ! Men kom ihåg att göra backup av original filerna ! Sorry för dåligt förklarat men jag har brottom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hej jag har ett Problem med img tools när jag ska byta ut en fil där i står det att den är för stor ! vad kan va felet? för att det funkar ju för andra! Du behöver också ta bort skrivskyddet. På gta3.img och gta3.dir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts