GuldVixen Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 hur flyger jag flygplanet?? jag vill inte ha någon länk som inte funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Jadu, skulle själv vilja veta, har försökt sådär 100 ggr nu Man ska iaf ta lång ansatts och så ska man trycka på 6:an på numpaden typ 1-2 ggr i sekunden så flyger planet automatiskt till slut... men sen är problemet att hålla planet i luften ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 inte 100 men 50 men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Jag har flygit i 150 s som mest. Då gjorde jag så att jag ställde upp planet på landningsbanan så att det stog rätt. Sen tittade jag på planet från sidan. Sen höll jag nere "den knappen som gör att man pressar planet mot marken" och när man sen kommit upp i hög fart börjar det slå gnistor om planet. (skrapar i marken). Så fort det börjar slå gnistor ska man släppa allt och sen börja pumpa på gasen och ENDAST trycka så att planet åker neråt, fast inte neråt då förstås. Man ska försöka att ha planet så att man inte ser propellen tror jag, alltså rakt bakifrån. Jag flög i och landade i stadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts