_-MadeMaN-_ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Puh** Då kan man ladda ner ostört alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Jag måste fråga en sak till. är det olagligt att driva en hub på dc? Redigerad 1 februari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Add3!!.. dont do it!.. :| stäng inte ner!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag måste fråga en sak till. är det olagligt att driva en hub på dc? Nej jag skulle inte tro att det är olagligt och driva en hub inom dc++ eftersom p2p används inte bara till warez utan också att t.ex. sprida sina egna skapade spel, musik, filmer etcetra och för spelutvecklare att släppa officiella betaversioner (Även om de mer gärna använder bittorrent i det syftet men nåväl.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag måste fråga en sak till. är det olagligt att driva en hub på dc? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,596974,00.html Oväntat, har aldrigt trott polisen skulle lägga ner nån större tid på det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 De som kommer minska är väl antal "grupper" som från början lägger ut "warez" på internet. Utan dem kommer piratkopieringen minska drastiskt, därför bör polisens resurser, om de använder några alls läggas på dessa i första hand. Man får ju gå till kärnan av problemet så att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts