Crice Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Gah förlåt jag borde nog inte ha sagt vad jag tycker Bingo, bambino. Som Metanolic sa, och han sa det väldigt bra, jag lyssnar på allt som är bra. Jag i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tycker den här pollen var makalöst dålig. Finns så enormt många musikstilar så en poll är uteslutet i sånna sammanhang. Men eftersom du lyssnar på rock så tar du det som första alternativ, sen det andra det du hatar och sen lägger du till ett par alternativ så det ska innehålla mer. Själv lyssnar jag på allt med vissa undantag. Dansband räknas bort, förutom enstaka låtar som går att lyssna på Hip-hop har aldrig luggit mig varmt om hjärtat men jag har ett par låtar som faktist går att lyssna en/flera gånger på "Bögpop" och RnB går också feting bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tycker den här pollen var makalöst dålig. Finns så enormt många musikstilar så en poll är uteslutet i sånna sammanhang. Men eftersom du lyssnar på rock så tar du det som första alternativ, sen det andra det du hatar och sen lägger du till ett par alternativ så det ska innehålla mer. Själv lyssnar jag på allt med vissa undantag. Dansband räknas bort, förutom enstaka låtar som går att lyssna på Hip-hop har aldrig luggit mig varmt om hjärtat men jag har ett par låtar som faktist går att lyssna en/flera gånger på "Bögpop" och RnB går också feting bort. Klart man tar det man själv lyssnar på först.... tror nästan alla gör så Och nej jag hatar inte hiphop lyssnar bara inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Orka hålla stenhårt på bara en musikstil, då missar man ju massor med bra musik. Jag lyssnar på typ allt, utom Bethoven och Robinson-Robban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Orka hålla stenhårt på bara en musikstil, då missar man ju massor med bra musik. Jag lyssnar på typ allt, utom Bethoven och Robinson-Robban. Din lustikurre . Robinson-Robban sjunger ju inte eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Din lustikurre . Robinson-Robban sjunger ju inte eller har jag missat något? Nej det gör han inte, och om han nu gjorde det skulle du ändå inte ha missat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Din lustikurre . Robinson-Robban sjunger ju inte eller har jag missat något? Det har jag ingen aning om, jag lyssnar ju inte på snubben sa jag ju...tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det har jag ingen aning om, jag lyssnar ju inte på snubben sa jag ju...tss. Ok, Tänke mer på att allt annat du tjattrade om gällde musik så då vet man ju aldrig om du menar Blådåren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Orka hålla stenhårt på bara en musikstil, då missar man ju massor med bra musik. Jag lyssnar på typ allt, utom Bethoven och Robinson-Robban. Bethoven är bra.. Och robban sjunger inte så vitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Beethoven var den tuffaste musiker som någonsin funnits, han skrev sina mest kända och bästa verk som stendöv! Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Beethoven var den tuffaste musiker som någonsin funnits, han skrev sina mest kända och bästa verk som stendöv! Respekt! Jupp, en stor blårandig skål med respekt åt snubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Beethoven var den tuffaste musiker som någonsin funnits, han skrev sina mest kända och bästa verk som stendöv! Respekt! Han skulle fått mer respekt från mig om han bara hade vart tondöv Muahahaha Ain't I'm Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Null vote. Jag har ingen speciell musiksmak. Just nu sitter jag och lysnar på Jay-Z And Linkin park - Numb/Encore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote:hårdrock skönaste låten e ju endå same old song(pain) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts