okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Min alldeles egen. Funk, jazz, elektronisk, lite hiphop, pop och annat tjoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Annan. Lyssnar på Frank Sinatra, Dean Martin, Tupac, Metallica, Snoop Dogg, Queen, Rod Stewart, James Brown, Judas Priest, Dr. Dre, Fronda, Slipknot, Rammstein, Maceo Parker, Michael Jackson, Flock of Seagulls, Pink Floyd, Louis Prima, Creedence Clearwater Revival, med mera... Allt. EDIT: Updated. Redigerad 30 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Hiphop 4-life babeh! @Crice: När du sa fronda så försvann all min respekt för dig. Redigerad 30 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag diggar Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 @Crice: När du sa fronda så försvann all min respekt för dig. A se du sjönk i mina ögon också! Höhö. Men resten är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 @Crice: När du sa fronda så försvann all min respekt för dig. Teh end of teh w0rld is naer!!1 Vote: Hårdrock blahiblabla. Metallica für life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 @Crice: När du sa fronda så försvann all min respekt för dig. Oh noes! *drar fram stora kniven och snittar upp handleden* dibel, man tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Hårdrock/metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Hårdrock/metal/blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: jazz, funk (Bar-kays fo lajf!) men också rock, hiphop, techno, harmoni, och punk HATA METAL!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 HATA METAL!!!!! Du är medveten om att det där är jävligt onödigt va? Är du verkligen ute efter att få folk att börja förolämpa varandra och tvinga modsen att jobba övertid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Hårdrock Lyssnar på det mesta men hårdrock är den bästa musiken. Dock inte Metal eller punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Du borde haft ca 50 alternativ (eller hur många man nu kan ha) Vote: Gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Lyssnar på det mesta, men mest metal så: Vote: Rock/hårdrock/metal/punk Redigerad 30 januari, 2005 av Anarchy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .vote: Annan låser mig inte vid någon viss stil.. lyssnar på låtar som är bra istället Precis så här också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Varför skapa mer sånna här trådar? alla vet att de blir bråk. Och ja frenzy, Vi vet att du lyssnar på soad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Varför skapa mer sånna här trådar? alla vet att de blir bråk. Och ja frenzy, Vi vet att du lyssnar på soad! Hmmm... jag har inte nämnt soad i denna tråd du säger att jag nämner soad i varje tråd jag skriver i vilket jag inte gör.... Du har snart nämnt soad nu i mer trådar än mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hmmm... jag har inte nämnt soad i denna tråd du säger att jag nämner soad i varje tråd jag skriver i vilket jag inte gör.... Du har snart nämnt soad nu i mer trådar än mig.... Appapp, nu är du uppe i tre gånger nämnda...pixi bara en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Du är medveten om att det där är jävligt onödigt va? Är du verkligen ute efter att få folk att börja förolämpa varandra och tvinga modsen att jobba övertid? Gah förlåt jag borde nog inte ha sagt vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 De känns verkligen som miss frenzy skryter om att han lyssnar på rock. Och gör olika topics bara för att visa att han VERKLIGEN lyssnar på rock. mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts