Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ja jag vet att det har funnits en sådan här tråd innan ! men vill verkligen veta hur det står till här VOTE : Rock/Hårdrock/Metal/Punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 VOTE : Rock/Hårdrock/Metal/Punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 VÅT: Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Rock/Hårdrock/Metal Inte så jätte smart att starta denna tråd mitt upp i kallakriget som pågår mellan olika musikstilar här på forumet. Det kommer att bli värdens krig i denna tråd me tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Då har vi TVÅ trådar att bråka i, bra! VOTE: hårdrock metal och allt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Rock/Hårdrock/Metal Inte så jätte smart att starta denna tråd mitt upp i kallakriget som pågår mellan olika musikstilar här på forumet. Det kommer att bli värdens krig i denna tråd me tyvärr Hoppas inte det... Vill bara se hur det ligger till Dom som förstör tråden är isf väldigt omogna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Då har vi TVÅ trådar att bråka i, bra! VOTE: hårdrock metal och allt det där! Gillar du att bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Gillar du att bråka Nej, men jag njuter faktiskt när människor som muckar får varningar, personligen ttycker jag faktiskt att cortez ska bli bannad från gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej, men jag njuter faktiskt när människor som muckar får varningar, personligen ttycker jag faktiskt att cortez ska bli bannad från gtasajten... Sedär nu startade du bråket som k0ommer snart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Rock/Hårdrock/Metal/Punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Sedär nu startade du bråket som k0ommer snart ! Som kommer snart Ser du in i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .vote: Annan låser mig inte vid någon viss stil.. lyssnar på låtar som är bra istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Behöver jag uttrycka mig här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Behöver jag uttrycka mig här? Nej tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej, men jag njuter faktiskt när människor som muckar får varningar, personligen ttycker jag faktiskt att cortez ska bli bannad från gtasajten... Jaja, okej, jag tycker han är rätt stjyst på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Behöver jag uttrycka mig här? Säg något vettigt isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Behöver jag uttrycka mig här? Ja vad lyssnar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ja jag vet att det har funnits en sådan här tråd innan ! men vill verkligen veta hur det står till här VOTE : Rock/Hårdrock/Metal/Punk Mmm och det var min topic Vote: Rock/Hårdrock/Metal/Punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Rock/Hårdrock/Metal och lite hip-hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Null vote. Lyssnar på det mesta. Utom klassisk musik och dansband. Hehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts