Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 "Unfortunately, the link you have clicked is not available". Yo have RIGHT, Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Verkar som det krånglar med MJ THE GAMERs filmer. Har noterat det nu iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Verkar som det krånglar med MJ THE GAMERs filmer. Har noterat det nu iaf... Sorry.. Kan inte fixa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kan någon spela in hela bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Kan någon spela in hela bilskolan? Skulle gärna gjort det men mitt spela hackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Skulle gärna gjort det men mitt spela hackar.. Ok :'( , men kan någon annan göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM En stunt film som jag och 2 till har gjort. (Ca14 min) (Stunt Från Grand Theft Auto San Andreas) (dålig kvalite på vissa klipp men men..) Redigerad 1 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM En stunt film som jag och 2 till har gjort. (Ca14 min) (Stunt Från Grand Theft Auto San Andreas) (dålig kvalite på vissa klipp men men..) Den har lagts till listan nu. Kanske inte den bästa bildkvalitén precis... Men kul att folk gör filmer iaf Snart kommer jag upp med en egen film också, mer säger jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Om ni som laggt upp sina filmer med YouSendIt fortfarande vill att folk ska kunna se dem, bör ni hitta någon annan hemsida att ladda upp dem på. http://s26.yousendit.com/ tillåter bara 25 nerladdningar. (tyder ju iaf på att filmerna har laddats ner 25 gånger...) Se första posten för mer info om vilka filmer som saknar länk... Någon som vet nån gratis och bra uploader för stora filer? Redigerad 4 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jocken eller vem det va sa att du gjorde filmer på beställning jag har tyvärr inte möjligheten att filma med min kära ps2:a skulle bli glad om du gjorde en grymm polis jakt med typ en alv sölig bil och många poliser så det blir lite kamp (gjärna typ på motor vägen så det blir fart me!) hoppas du har tid och lust för det skulle vara så cooool asså! Gjärna lite häftig music me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nu har jag lagt till en guide om hur man spelar in filmer. Ge förslag om ni tycker något mer ska vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Köper ja ett PS2 , och det gör jag snart så ska ja vara med och spela in lite film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 NI ALLA BORDE SE MIN FILM, GTA FEAT SNOOK, DEN ÄGER. ADDA MIG PÅ MSN SÅ FÅR NI DEN!!! MIN MSN: erik.simonsson@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 NI ALLA BORDE SE MIN FILM, GTA FEAT SNOOK, DEN ÄGER. ADDA MIG PÅ MSN SÅ FÅR NI DEN!!! MIN MSN: erik.simonsson@gmail.com Om du vill att vi ska se den, varför är du aldrig inne på MSN då? Du svarar inte på PM heller. Dock vet jag att du är ny här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan nån säga hur man lägger upp filmer?? Vet inte hur man lägger ut hemsida heller så jag kan inte länka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag kan göra filmer på beställning, så alla vet Okej här har du en beställning: jag vill se en fim med GänGKRIG med alla gäng i sa skulle bli så j*vla grymt! och med nån grym låt i bakgrunden...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Okej här har du en beställning: jag vill se en fim med GänGKRIG med alla gäng i sa skulle bli så j*vla grymt! och med nån grym låt i bakgrunden...... Skicka PM för att vara säker på att han sett din request... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har en på 19 mb hur ska jag ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Snälla svara det är en jätte cool slipknot-intro i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har en på 19 mb hur ska jag ladda upp den? Det verkar vara väldigt många som har svårt att ladda upp sina filmer. Det enda alternativet jag vet är YouSendIt, dock kan filen bara laddas ned 25 gånger då, så det alternativet är ej det ultimata... Ni som letar kan ju ändå använda YouSendIt tillfälligt. Så är det någon som vet någon sida att ladda upp filer på eller har en egen sida? Vore stor hjälp till många. Kan också säga att jag fixat ganska många klipp till min stuntfiilm nu, kanske börjar med redigeringen till helgen. Nu har jag även bestämt mig för en låt, men skulle behöva en till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts