DiazEvil Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 HUR KLARAR MAN ANDRA UPPDRAGET PÅ FILMSTUDION ENKLAST? Jag har bara filmuppdragen kvar!!!!!!!!!! Finns det något bra fusk så man klarar det? Jag är desperat bara så ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 vad ska man göra på det uppdraget, jag har glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Det är uppdraget dildo Dodo. Man ska flyga sjöplanet runt staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Det skulle sitta fint om nån ville hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 kan vara smart att börja med ett chekpoint som är nära så att du får in ett flyt snabbt...undvik att flyga så mycket bland husen.annars förstår jag inte vad du har för problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag gjorde tvärtom.. Började med den längs bort och flög sen tillbaka mot Filmstudion.. De gäller o ha lite koll på var checkpointsen kommer o vara försiktigt så du inte kraschar mot ett hus för gör du de är de kört. Men va är de som du fastnar på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag fattar inte vad som är så svårt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Jag fattar inte vad som är så svårt...? Ja det är sk*t lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Ja det är sk*t lätt... Jaghade också vissa problem med den.. men när man förstod vilken väg de va att köra så gäller de ju typ bara att akta sej för att krascha in ett hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 tyckte att det var för lätt så jag försökte stryka så nära husen och hus taken som möjligt utan att krasha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 17 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jag fastnar när jag ska ta sista checkpointen, planet exploderar halv vägs framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Fan va alla använder de här forumet till att skryta istället för att hjälpa! Explodera säger du? De låter skumt de va jag aldrig med om.. är de "bränslet" som tar slut kanske? Du har ju en viss tid på dig att ta dig från den ena checkpointen till den andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Du behöver bara krocka med ett träd eller va fan som hälls så exploderar det där nedrans planet... Nu vet du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 jag tog äkte upp till checkpointen vid dirtbike track och åkte sen bara neråt, när man kommer till escobar checkpointen är det bara att vända upp igen och ta resten på tillbakavägen. Det kan vara lite svårt i början men sen så blir det lättare. Du kan ta det lungt när du flyger, för man har rätt mycke bensin (när jag klarade det hade jag bara förlorat en 4:e del). Hoppas det hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts