Shotmans Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Ingen som kan göra någon ny helikopter`? Redigerad 30 januari, 2005 av Shotmans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ingen som kan göra någon ny helikopter`? Fråga i modding delen i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ingen som kan göra någon ny helikopter`? Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 En båt passar bra istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ingen som kan göra någon ny helikopter`? Jag har länge funderat på att göra en eller modifiera nån gammal men det har inte blivit för jag har inte haft några idéer om vad ja skulle göra eller modifiera ! Men man kanske kan börja nu om man får några förslag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Jag har länge funderat på att göra en eller modifiera nån gammal men det har inte blivit för jag har inte haft några idéer om vad ja skulle göra eller modifiera ! Men man kanske kan börja nu om man får några förslag ? Man skulle kunna modda om huntern så att det blir som en sån där stridshlikopter med inbyggd bakproppeler. Hittade en hyfsad bild: Eller till en sån här: http://www.s3.kth.se/control/kurser/2E1241/Helikopter.jpg Redigerad 30 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Och lär dig skriva en VETTIGT title till topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Eller till en sån här: http://www.s3.kth.se/control/kurser/2E1241/Helikopter.jpg Ja, fan en sån har jag alltid önskat mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Och lär dig skriva en VETTIGT title till topicen. W0rd, rätt många som inte lyckas med det. Det var inte länge sen det fanns nio-tio topics i VC-forumet som hette Hjälp! Hjälp! och det ger ju inte så mycket. Nu har vi egentligen begått en annan synd, både du och jag - offtopic . Jag räddar därmed mitt skinn på detta vis: Om ni ska ersätta någon helikopter så är det definitivt Seasparrown. Den är värdelös och duger inte till nånting, men vad heter helikoptern som är på den stora bilden? Och så undrar jag en till sak: Jag ersatte Huntern med en Airwolf. Texturen fungerade, men när jag skulle sätta mig i helikoptern, kom han inte in i dörren. Han bara sprang rakt in i helikoptern utan att satta sig, och flyga iväg. Förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 ´Jag hade den för ett tag sen o kommer ihåg att det va lite meck med den.. men läs readmen noggrant så kommer det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ska man inte göra något med handling.cfg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ja, fan en sån har jag alltid önskat mig! Den finns redan på lump gta och det finns en cool hunter på gtaparanoia jag känner admin där "A-christ" jag har fott lägga upp 2 moddar där^^ btw han är vädigt snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Eller till en sån här: http://www.s3.kth.se/control/kurser/2E1241/Helikopter.jpg Finns en sån på gtagaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Finns en sån på gtagaming Ingen aning men admin på lump gta har gjort en son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Denna eller denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Denna eller denna? "Denna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts