Frostic Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag letade ett ganska bra tag för att få tag på dom här spelen till Gameboy Color, snacka om att dom var mycket sämre än originalen på datorn. Det var ju samma städer, men det såg inte alls ut somdet gör på datorn, gubben är svart och husen i båda spelen är gråa ungefär. Är det någon mer som har dom här spelen? GTA Advance kan väl inte vara lika dåligt som dom här är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har testat de på emulator. De suger verkligen. Håll dig till PS/PC versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har testat de på emulator. De suger verkligen. Håll dig till PS/PC versionerna. Jag har också testat dom på emulator, men man får väl inte prata om sånt, så jag skrev att jag hade köpt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag hade Gta2 till game boy color! det sög så fett hårt att jag sålde det på en marknad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manne91 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Med vilken/vilka knappar går man in i bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Med vilken/vilka knappar går man in i bilar? Select tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts