The Dude Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nån som vet en bra DVD-spelare till datorn. Det ska vara 100% gratis och stödja 5.1-ljud. Jävla mediaplayer 10 kräver ju tilläggsprogram som kostar $$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Mediaplayer classic eller vlc (VideoLAN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jävla mediaplayer 10 kräver ju tilläggsprogram som kostar $$$ Ehm, nej Jag spelar alltid upp DVD-filmer i mediaplayer, och jag har inte betalt ett skvatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nån som vet en bra DVD-spelare till datorn. Det ska vara 100% gratis och stödja 5.1-ljud. Jävla mediaplayer 10 kräver ju tilläggsprogram som kostar $$$ Så är det för mig också. Man hör bara ljudet väldigt väldigt väldigt dåvt (man hör inte ett skit så länge man inte har allt på högsta volym och håller örat 0,000001 mm ifrån högtalarna) när man spelar något på mp10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vlc (VideoLAN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Power DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Aa ok jag ska kötta VLC. Då passar jag på att fråga en annan sak. Jag behöver ett program som gör avi divx från dvd-rippar (självklart bara backup på mina egna skivor) Jag rippar med DVD Shrink. Jag skulle iofs bara kunna googla lite men ni kanske har nåt bra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Testa WinAVI... Tror det ska gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts