Arman Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Spelar vanliga CS och inte Source... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) jag undrade för att medelåldern på det här forumet är väldigt låg, och väldigt många unga spelar cs... btw, Peru har 27 148 000 invånare... iaf år 2003 Det var inte menat så, det är bara ett roligt (eller nja, kanske inte) frågesportskämt jag kom på. ----------------- ...tack, nu har du bara namnen kvar att rabbla upp. Redigerad 30 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag slutade spela för ett flertal år sedan. Det är tråkigt p.g.a. alla spelare som är 6 - 10 år som springer runt med sin mick och ska låtsas vara coola medans de bara 'squeekar' och är rubbade i huvudet. Sedan slår de flesta spelarna ut svordomar och är allmänt otrevliga mot andra spelare. Så fort de flesta csspelare dör en gång börjar de gnälla över det och säga typ "Omg lol" eller "He 15 h4ck1ng!" med sitt himla "1337talk". Spelet är väl heller inte världens roligaste då det är samma sak hela tiden. Har hört folk som kommer med ursäkter som t.ex. "Det är strategiskt och bra för hjärnan, man måste alltid tänka efter vilken väg och strategi man ska använda." men... det enda jag tänker på när jag spelar cs är typ "Jeiklars! Nu ska vi se hur många jag kan fragga innan jag dör. Hinner jag fram till gisslan? Ska jag skjuta dem eller bara stå och peta lite på dem? Är det här roligt? Eller? Ehm... oj en fiende, ska jag skjuta?" Sant det du säger om idiotiska spelare, men är inte spel som inehåller snabbt action-våld mysigt? Speciellt när det går så fort så man inte riktigt vet vad man håller på med. Död åt dom som säger at CS är strategi, det är ett sådant spel där man så snabbt som möjligt ska få hårkorset på motsåndarens huvud och skjuta, och det är skoj. Förutsatt att man inte spelar över internet utan på LAN, mot personer man gillar, och kan slå om dom har ihjäl en Inte så skoj att spela över internet, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det var inte menat så, det är bara ett roligt (eller nja, kanske inte) frågesportskämt jag kom på. ----------------- ...tack, nu har du bara namnen kvar att rabbla upp. Kan bli jobbigt och forumet kan bli överbelastat... hade gärna gjort annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Oohh nu ligger det jämmt 21/21 EDIT: Inte nu längre... Redigerad 30 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Nej, jag spelar inte cs. Jag har CS 1.0 som man får med i Half-life generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har inte CS men lirar hos en kompis, tycker att Warcraft 3 är mycket roligare att spela lan på Ska man lana ska man ju spela Aoe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Påstod aldrig något annat? Quotade fel va riktat mot big bear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, men bara pcw's... men folk som jag känner.. "lite" roligare än public.. sen hur kan ni påstå att det inte finns taktik i cs?... det finns ju i vart enda spel... tror bara det är ni som inte förstår er på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Älskar CS, fast jag spelar det bara på lan mot folk jag känner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja är CS nörd , men hittar ingen som vill möta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Spelar inte cs längre och har inte gjort det på ett bra tag. Vote: spelar inte cs längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vote: Jao Jag har precis börjat spela, så det är väl därför jag tycker det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Varför spela CS när man lika gärna kan spela Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Varför spela CS när man lika gärna kan spela Paint För att CS är bra mycket roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 För att CS är bra mycket roligare? Eller kanske för att Paint är roligare än CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Japp, minst 2timmar varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag kan nu stolt pressentera att jag nu varit fullständigt spelfri i över ett år Aldrig för tror jag att jag mött en sådan tuff uppgift men efter kontinueliga besök hos terapefter och besök på sidan "slutaspela.nu" är jag nu totalt spelfri!! (Och har aldrig mått bättre) och till alla er som föröker ta er ur träsket, stå på er, det finns alltid någon där för er!! *Vote* Ahh, NEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vote : Nej, jag spelar inte CS. Hatar skitspelet. Så jävla enformigt och fult. Och alla idioter som går runt och säger "Fan vad jag ägde honom, 5 st HS" blö blö blö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts