Jump to content

Hur många spelar cs?

Meller
 Share

Hur många spelar cs?  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det är inte spelet som suger IMO det är kommuntin

Påstod aldrig något annat?

Hur många invånare har Peru? - och namnge dom...

jag undrade för att medelåldern på det här forumet är väldigt låg, och väldigt många unga spelar cs...

btw, Peru har 27 148 000 invånare... iaf år 2003

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slutade spela för ett flertal år sedan.

Det är tråkigt p.g.a. alla spelare som är 6 - 10 år som springer runt med sin mick och ska låtsas vara coola medans de bara 'squeekar' och är rubbade i huvudet.

Sedan slår de flesta spelarna ut svordomar och är allmänt otrevliga mot andra spelare. Så fort de flesta csspelare dör en gång börjar de gnälla över det och säga typ "Omg lol" eller "He 15 h4ck1ng!" med sitt himla "1337talk".

Spelet är väl heller inte världens roligaste då det är samma sak hela tiden. Har hört folk som kommer med ursäkter som t.ex. "Det är strategiskt och bra för hjärnan, man måste alltid tänka efter vilken väg och strategi man ska använda." men... det enda jag tänker på när jag spelar cs är typ "Jeiklars! Nu ska vi se hur många jag kan fragga innan jag dör. Hinner jag fram till gisslan? Ska jag skjuta dem eller bara stå och peta lite på dem? Är det här roligt? Eller? Ehm... oj en fiende, ska jag skjuta?" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är det inget större fel på, om man ska säga så.

Jag brukar spela klätterbanorna (kz) och lite rats ibland. Super Hero Mod på starwars är skoj.

Problemet är dock hur man, såattsäga, behandlar spelet!

Nu finns det massa klaner, alla skriker "Än tE MikZ kän mejj va lajt!11ettett" på irc etc.

Om man är bättre än andra och får "HäDsHåÅTtT!!11ett" på personerna hela tiden blir man anklagad för fusk, spelarna accepterar inte att dom är sämre än andra.

Varför se upp till och dyrka ( c )heaton? Han är bara en nörd som har överdrivna reflexer i armarna.

Det är flest CS-spelare som blir hackade, eftersom dom inte vill ha något antivirus eller brandvägg.. För det slöar visst ner datorn när man spelar?

Äsch, jag kan hålla på i flera timmar om dethär ^_^

Vote: Nej

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag spelar cs men man blir så himmla drygad på alla som blir förbannad på det minsta lilla t.ex man sitter med ett sniper uppe på ett tak och skjuter nån han blir så jävla förbannad på en han gör samma sak bara för att han tycker det är fusk sen skjuter man själv honom då säger han till alla i sitt lag att gå på mig då blir man jävlit förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: ja

Jag spelar aldrig på public eller med folk jag inte känner. jag lirar bara med polarna. ^_^

Public suger ju aprumpa, ja, nu ska vi se, nu är jag CT på aztec, nu ska vi vakta, sen ser man att bron är helt oövervakad och sen hör man triggern "boom!". Yes! Sen ser man CTs springa in i T spawn för att få en freefrag.

Nej, tacka vettja Natural-selection och R60's Counterstrike-ladder(en seriös ladder utan omogna finniga fjortisar på 12 bast som skriker om WH). www.r60.org

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor