Meller Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag vill bara veta hur många som lirar detta spel... alla cs är inräknade i "ja-svaret" så att säga. själv lirar jag inte detta spel, och har inte gjort på många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: spelar cs eller Cs:Source om det räknas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: spelar cs eller Cs:Source om det räknas ? Som sagt, alla cs räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag lirar CS Source. Men hadde nog inte lirat det om det inte följt med HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Slutade för 4 år sen. Hatar skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Slutade för 4 år sen. Hatar skiten. Du är en vis man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Du är en vis man. Det är inte spelet som suger IMO det är kommuntin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hur många invånare har Peru? - och namnge dom... Öhm, nej, jag spelar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: Ja jag spelar cs Har f*n clan och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Det är inte spelet som suger IMO det är kommuntin Påstod aldrig något annat? Hur många invånare har Peru? - och namnge dom... jag undrade för att medelåldern på det här forumet är väldigt låg, och väldigt många unga spelar cs... btw, Peru har 27 148 000 invånare... iaf år 2003 Redigerad 30 januari, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Röstade fel Trodde dom mena bara gamla CS. Men jag spelar Counter-Strike Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag slutade spela för ett flertal år sedan. Det är tråkigt p.g.a. alla spelare som är 6 - 10 år som springer runt med sin mick och ska låtsas vara coola medans de bara 'squeekar' och är rubbade i huvudet. Sedan slår de flesta spelarna ut svordomar och är allmänt otrevliga mot andra spelare. Så fort de flesta csspelare dör en gång börjar de gnälla över det och säga typ "Omg lol" eller "He 15 h4ck1ng!" med sitt himla "1337talk". Spelet är väl heller inte världens roligaste då det är samma sak hela tiden. Har hört folk som kommer med ursäkter som t.ex. "Det är strategiskt och bra för hjärnan, man måste alltid tänka efter vilken väg och strategi man ska använda." men... det enda jag tänker på när jag spelar cs är typ "Jeiklars! Nu ska vi se hur många jag kan fragga innan jag dör. Hinner jag fram till gisslan? Ska jag skjuta dem eller bara stå och peta lite på dem? Är det här roligt? Eller? Ehm... oj en fiende, ska jag skjuta?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har spelat BF42 ända sen det släpptes (september 2002). Kan inte tänka mig något annat än BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Har inte CS men lirar hos en kompis, tycker att Warcraft 3 är mycket roligare att spela lan på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Spelet är det inget större fel på, om man ska säga så. Jag brukar spela klätterbanorna (kz) och lite rats ibland. Super Hero Mod på starwars är skoj. Problemet är dock hur man, såattsäga, behandlar spelet! Nu finns det massa klaner, alla skriker "Än tE MikZ kän mejj va lajt!11ettett" på irc etc. Om man är bättre än andra och får "HäDsHåÅTtT!!11ett" på personerna hela tiden blir man anklagad för fusk, spelarna accepterar inte att dom är sämre än andra. Varför se upp till och dyrka ( c )heaton? Han är bara en nörd som har överdrivna reflexer i armarna. Det är flest CS-spelare som blir hackade, eftersom dom inte vill ha något antivirus eller brandvägg.. För det slöar visst ner datorn när man spelar? Äsch, jag kan hålla på i flera timmar om dethär Vote: Nej Redigerad 30 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag spelar inte Counter Strike, och som Korven skrev är det inte spelet det är fel på. Det finns många spel som är dåliga och många som är bra, men jag gillar inte cs mestadels pga alla fjortisar som tror dom e tuffa bara för att dom spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Spelar inte cs. Gjorde det en kort period i mitt liv innan det blev helt överbelastat med sjuka människor. Likadant med tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ja jag spelar cs men man blir så himmla drygad på alla som blir förbannad på det minsta lilla t.ex man sitter med ett sniper uppe på ett tak och skjuter nån han blir så jävla förbannad på en han gör samma sak bara för att han tycker det är fusk sen skjuter man själv honom då säger han till alla i sitt lag att gå på mig då blir man jävlit förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Jag tror nog jag betecknas som en "cs-nörd".. vote: ja spelar kanske minst två timmar om dan Redigerad 30 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Vote: ja Jag spelar aldrig på public eller med folk jag inte känner. jag lirar bara med polarna. Public suger ju aprumpa, ja, nu ska vi se, nu är jag CT på aztec, nu ska vi vakta, sen ser man att bron är helt oövervakad och sen hör man triggern "boom!". Yes! Sen ser man CTs springa in i T spawn för att få en freefrag. Nej, tacka vettja Natural-selection och R60's Counterstrike-ladder(en seriös ladder utan omogna finniga fjortisar på 12 bast som skriker om WH). www.r60.org Redigerad 30 januari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts