gtakung Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 När jag gick vid kanten av bryggan så var det en gammal dam som hade gått ut på bryggan där jag stod och då hoppade det en stor klump ut ur vattnet och hoppade över bryggan men samtidigt slet åt sig den gamla tanten ner i vattnet.. Jag tittade länge ner i vattnet men jag såg ingen längre hajen och tanten var försvunna. Detta skedde vid colonels brygga nere på högra ön. Det här var jag bara tvungen att berätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 jag vet inte varför... men av nån liten anledning tror jag inte på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Tror inte jag heller... Varför skulle R* göra nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Ni behöver inte alls tro mig men jag testade faktiskt igen med en hora och släppte av vid bryggan och det hände samma sak! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har set en haj men inte set den äta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 mycket sannolikt grabben... mycket sannolikt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Hmm... testa... kan vara sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag lovar att det är sant tro mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 varför skulle inte R* göra något sånt...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Har sett en haj men...jag säger: BULLSHIT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Men ge grabben en chans!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Va Fan, jag har testat flera gånger det funkar inte <_< onödigt säger jag bara..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Testade du att åka ända längst ut på bryggan? Det funkar för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 men det är du som spelar så mycket att du drömmer om det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 17 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Ja du kanke har rätt jag spelar rätt mycket men det där vet jag att det är sant!!! Det kanske är något hemlig schen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 händer det varje gång du testar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jag blev faktiskt själv uppäten idag! Den slet in mig under vattnet sen såg man inget mera. Det är ingen annan som fått det där ringsamtalet om att man ska smyga på Mecedes när hon har sin pojkvän i bilen?I alla fall så ska man fota henne om det är någon annan som har något tipps på detta uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) Alltså...det är nått jag har fått för mig att du ljuger....men men...jag kan ju ha fel....men det verkar ju bara vara du som har sett en haj äta någon Redigerad 18 december, 2002 av FerkurZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 När jag gick vid kanten av bryggan så var det en gammal dam som hade gått ut på bryggan där jag stod och då hoppade det en stor klump ut ur vattnet och hoppade över bryggan men samtidigt slet åt sig den gamla tanten ner i vattnet.. Jag tittade länge ner i vattnet men jag såg ingen längre hajen och tanten var försvunna. Detta skedde vid colonels brygga nere på högra ön. Det här var jag bara tvungen att berätta. Hmm såg en annan topic också skapad av gtakung.. han hade fått in en adventskalender i spelet... mytoman kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 han hade fått in en adventskalender i spelet... mytoman kanske? jo.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts