GTA//Nörden Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag har hört talas om ett "blue hell" men jag fattar inte vad det är. Kan någon förklara för mig vad det är och hur man kommer dit? please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är när man faller under marken, tästa med att ta en monster-truck, kör fort som fan mot en vägg så kan du komma dit. Blue hell är också kallat "Oblivion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 En bugg helt enkelt! Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det har aldrig funkat för mig på San andreas, men på vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 För mig på vice city måste det ha nåt likadant.. Jag körde en motorcykel fort in i en vägg och så kom jag in i huset och därinne var det swimming pool sen kom det loadin så hamnade jag därute igen. Lite offtopic kanske..Men det blir ju samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag vet en enkelt sätt att komma till blue hell, man behöver en jetpack... åk tilll lyxhuset mid Madd cribb, vid polen ska du åka upp i ett hörn då trillar man ner i Blue helll.... typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det har aldrig funkat för mig på San andreas, men på vice city Hehe, jo på vice city så kom man lätt till blue hell genom att åka mc in i sexklubben och sen gå ut igen eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts