Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hur gör man för att faila en mission om man inte vill dö och inte kan bli busted eftersom polisen vägrar ta en. hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det något speciellt mission eller? Finns ju 1000 sätt att faila ett mission.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 End of the line, jag ska spara den där bilen man får ibörjan av uppdraget i ett garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 OK, låt mig tänka. Prova att ta en Rocketlauncher och spränga den där bilen eller vad det nu är så du får "Mission Failed". Sen får du ta ett kraftigare fordon och knuffa in den i ett garage eller nåt. Ingen aning om detta funkar, men det är väl standardmetoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man kan inte spränga sweets bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man kan inte spränga sweets bil Bilen heter "Greenwood" och den finns utanför Sweet's hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bilen heter "Greenwood" och den finns utanför Sweet's hus Han ville ju ha bilen som man får i BÖRJAN av uppdraget, och det är väl den där SWAT tankern som sprutar vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Han ville ju ha bilen som man får i BÖRJAN av uppdraget, och det är väl den där SWAT tankern som sprutar vatten? Sweet sitter väll inte i Swat tanken?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tror inte SWAT tanken går att spara, har provat och det funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Äh, jag vill ju ha swaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts