Robby Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har GTA 3 och har haft det länge men imorse så va det en spricka i cd så hur fixar jag att spela utan CD snälla berätta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 prova om det går att bränna av skivan... Går inte det får du köpa en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 15 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 har försökt men det funkar inte eftersom hårdisked inte kan läsa av gta skivan och jag har ju en super dator så jag fattar ZERO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Du måste ha CD i, annars får du inget ljud då det mesta ligger på CD:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts