garmonbozia Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Enligt GTA:SA guiden ska det finnas en "Mystery Gun" i Red County nära vägen mellan Martin Bridge och Fallow Bridge. Det ska även finnas ett "Mystery Weapon" vid Bayside Marina. Är det någon som har funnit dem och vet vad det är för vapen? Jag har letat utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 "Mystery weapon" vid Bayside Marina är en dildo har jag för mig. Bra att ha om du ska på dejt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) "Mystery weapon" vid Bayside Marina är en dildo har jag för mig. Bra att ha om du ska på dejt... Vad händer när man ger dildon till en tjej? EDIT: Hur reagerar hon? Redigerad 29 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad händer när man ger dildon till en tjej? EDIT: Hur reagerar hon? Likadant som en bucket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad händer när man ger dildon till en tjej? EDIT: Hur reagerar hon? Jag gav dildon till Katie (?) då fick jag kyssa henne. Lite konstig reaktion på att få en dildo rakt i handen kanske, men så var det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad händer när man ger dildon till en tjej? EDIT: Hur reagerar hon? Hon blir glad och det går lite snabbare att nå 100% med tjejen. Blommor ger väl 1-2% extra liksom en kyss, en dildo ger också nå sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hon blir glad och det går lite snabbare att nå 100% med tjejen. Blommor ger väl 1-2% extra liksom en kyss, en dildo ger också nå sådant. Sanningen är att kyssar ger -1/2% på dates, vare sig det är en lyckad eller en misslyckad kyss. Läste detta på någon GTA-sida, dom hae tydligen räknat ut det. Fast jag gillar ändå att pussa på tjejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sanningen är att kyssar ger -1/2% på dates, vare sig det är en lyckad eller en misslyckad kyss. Läste detta på någon GTA-sida, dom hae tydligen räknat ut det. Fast jag gillar ändå att pussa på tjejerna Haha ja nog är det alltid trevligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sanningen är att kyssar ger -1/2% på dates, vare sig det är en lyckad eller en misslyckad kyss. Läste detta på någon GTA-sida, dom hae tydligen räknat ut det. Fast jag gillar ändå att pussa på tjejerna Kyssar ger inget minus för mig, jag får 1%+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sanningen är att kyssar ger -1/2% på dates, vare sig det är en lyckad eller en misslyckad kyss. Läste detta på någon GTA-sida, dom hae tydligen räknat ut det. Fast jag gillar ändå att pussa på tjejerna Kyssar ger inget minus för mig, jag får 1%+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Okej... finns det något mer man kan ge tjejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Okej... finns det något mer man kan ge tjejerna? Går det inte att ge de en vibrator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Går det inte att ge de en vibrator? Vart finns dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 På samtliga polis-stationer vad jag vet.. långa och lila är dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jo men ontopic va, jag vill också veta vad det är för slags "mystery" vapen som det pratas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag skulle kunna dra en massa lustiga sexleksaks-vapen skämt men jag låter bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag skulle kunna dra en massa lustiga sexleksaks-vapen skämt men jag låter bli Varför låter du bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Om en kyss misslyckas får man minus, lyckas den får man plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Vart finns dem? Vid båtskolan bakom en kontainer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Offtopic: när en meniska ligger på marken så kan man ju hugga den personen (om man har kniv). det som är så kul är att Cj gör samma sak med dildon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts