Jump to content

Musik


Cortez
 Share

Recommended Posts

Haha, jag behöver aldrig malla till mig...

Dessutom har jag förklarat tidigare att jag inte gillar när folk inte läser vad jag skriver, men de tror de har rätten då att svara på mina grejer, när de inte ens läst allt jag skrivit.

P.S allt jag skriver är sant.

Men läs vad hjan säger då, innan du skriver skit om andra din lilla sprättbög!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Haha, jag behöver aldrig malla till mig...

Dessutom har jag förklarat tidigare att jag inte gillar när folk inte läser vad jag skriver, men de tror de har rätten då att svara på mina grejer, när de inte ens läst allt jag skrivit.

P.S allt jag skriver är sant.

Du gör ju precis samma sak, du läser inte vad Topp3 skriver. Han har aldrig här skrivit att han INTE KAN ACCEPTERA ATT MÖRKHYADE SKAPADE MUSIKEN. så, jag har ju inte läst hela tråden men om han gjort det så citera det och visa mig så ska jag gladeligen läsa igenom hela tråden. Lol.

Dibel: Ja det var det jag sa, i varje fall kommer jag sluta hacka på det då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gör ju precis samma sak, du läser inte vad Topp3 skriver. Han har aldrig här skrivit att han INTE KAN ACCEPTERA ATT MÖRKHYADE SKAPADE MUSIKEN. så, jag har ju inte läst hela tråden men om han gjort det så citera det och visa mig så ska jag gladeligen läsa igenom hela tråden. Lol.

Dibel: Ja det var det jag sa, i varje fall kommer jag sluta hacka på det då.

Jag läser visst vad Topp3 skriver, dessutom var det Mikolan jag pekade på när jag skrev. Ett hett tips är att kolla vem jag quotar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser visst vad Topp3 skriver, dessutom var det Mikolan jag pekade på när jag skrev. Ett hett tips är att kolla vem jag quotar.

Hmm, okej, ber om ursäkt, misstag av mig.

Dock så har han heller aldrig exakt sagt att han inte accepterar att mörkhyade människor skapade musiken så jag förstår fortfarande inte varför du hackar på honom om det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negerdunk är typ slang för hiphop, oavsett om du gillar det eller inte Cortez. Det är för att rap ofta består av trumbeats med ordentlig bas, och för att det för det mesta är svarta människor som rappar. Det har inget att göra med vilka som skapade musiken, det är bara en liten plojgrej. Ungefär som att hårdrock är långhårig musik. Eller egentligen inte, men... äh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negerdunk är typ slang för hiphop, oavsett om du gillar det eller inte Cortez. Det är för att rap ofta består av trumbeats med ordentlig bas, och för att det för det mesta är svarta människor som rappar. Det har inget att göra med vilka som skapade musiken, det är bara en liten plojgrej. Ungefär som att hårdrock är långhårig musik. Eller egentligen inte, men... äh.

Hårdrock, helt ärligt, typ alla rockare har långt hår. Eller ja, hårdrockare, eller djupare in i träsket. Yisch.

Förresten, är negerdunk, är det smeknamn för livsstilen hiphop? Musiken kallas rapp.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, är negerdunk, är det smeknamn för livsstilen hiphop? Musiken kallas rapp.

Hiphop, rap, samma sak. Du orkar säkerligen inte skilja på olika metal-kategorier.

Hårdrock, helt ärligt, typ alla rockare har långt hår. Eller ja, hårdrockare, eller djupare in i träsket. Yisch.

Knappast. Av alla killar jag känner som är hårdrockare har EN långt hår, och det är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårdrock, helt ärligt, typ alla rockare har långt hår. Eller ja, hårdrockare, eller djupare in i träsket. Yisch.

Förresten, är negerdunk, är det smeknamn för livsstilen hiphop? Musiken kallas rapp.

Är det något fel att ha långt hår? (luggen min är till hakan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte långt hår, och jag gillar hårdrock/metal...

Håller med, dock har jag en skäggstubb och sparar till pipskägg men... ehm... det har väl inget med hårdrocken att göra såvitt jag vet? :)

*EDIT*

Dock Cortez eller vad du nu heter.

Ac/Dc, ok ok Angus brorsa har långt hur, de andra har mer krulligt.

Sevendust - Inte en enda av dem har långt hår.

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez , nu har du gått för långt. Kallar mig rasist på oerhört vaga grunder. Jag blir rent utav äcklad. Och som jag sa förut så visste jag iten om det var hiphop eller rap som var musiken så jag skrev hihop för att det är det första jag kom att tänka på. Att all musik har utvecklats från tidiga urmänniksor (som bodde i Afrika, ja) är ett självklart faktum. Däremot betyder itne det att det var just svarta som har utvecklat just dne musiken som jag lyssnar på just nu. Det har hela mänskligheten bidragit till. "Negerdunk" är en modern klasifikation på viss rap. Att den härstammar från svarta har inget med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket nice sagt Miko. :)

Men eftersom moddarna verkar ha ignorerat min rapportering om den här tråden så får jag försöka igen... jag tycker verkligen den här tråden bör låsas p.g.a. onödig information, bara bråk etcetra. Om de tänker fortsätta ignorera mina rapporteringar får de ta och skriva det i PM eller något liknande, tills dess får de stå ut med spamming av rapporteringar. B)

*Reported*

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket nice sagt Miko. B)

Men eftersom moddarna verkar ha ignorerat min rapportering om den här tråden så får jag försöka igen... jag tycker verkligen den här tråden bör låsas p.g.a. onödig information, bara bråk etcetra. Om de tänker fortsätta ignorera mina rapporteringar får de ta och skriva det i PM eller något liknande, tills dess får de stå ut med spamming av rapporteringar. ^_^

Haha jag tycker att det här var den roligaste topicen på länge :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez , nu har du gått för långt. Kallar mig rasist på oerhört vaga grunder. Jag blir rent utav äcklad. Och som jag sa förut så visste jag iten om det var hiphop eller rap som var musiken så jag skrev hihop för att det är det första jag kom att tänka på. Att all musik har utvecklats från tidiga urmänniksor (som bodde i Afrika, ja) är ett självklart faktum. Däremot betyder itne det att det var just svarta som har utvecklat just dne musiken som jag lyssnar på just nu. Det har hela mänskligheten bidragit till. "Negerdunk" är en modern klasifikation på viss rap. Att den härstammar från svarta har inget med saken att göra.

MM... Det är jag som gått för långt... mm... det är jag, det. Eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...