Jump to content

Musik


Cortez
 Share

Recommended Posts

Ni som säger att all hip hop handlar om droger, horor, hur mäktiga artisterna e och "bling bling", testa att lyssna på lite svensk hip hop *host* Promoe *host* :blink: , men bara för att jag tycker så betyder inte det att Ac/Dc, Iron Maiden, Green Day, Mettalica, Full Diesel och dom är riktigt bra, men för min skulle (nåja?) kan ni väll lyssna på nån promoe låt innan ni klagar mer på hip hop :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Musik är något man skapar av sin kreativitet !

Inte något shit man gör på datan som t.ex Hiphop .....

Bara man kan skirva ett par texter så är man hiphopare , oftast inte bra texter heller....

.ta inte illa upp men det där är nog fan det mest idiotiska jag någonsin hört :blink: , har du hört när någon battlat nån gång, det är kreativitet

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen :blink: hör knappt :huh:

Som SlewME sa, man lär sig med tiden, och om man lyssnar på den musiken, så är det ingen konst. Ibland då, med undantag som väldigt våldsam grindcore då det kan vara hyfsat svårt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negerdunken, du vet att alla sorters musik är negerdunken isf(din inkluderad), för alla sorters musik kommer från svarta från grunden. Det är ren fakta, och inget du kan förneka.

Det vill jag ha bevis på. Och spela roll för den delen, alla tycker inte om den skiten bara för att du gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej Negerdunk är just det vi kallar negerdunk i samhälet. Alltså hiphop. Eller vad fan du kallar det, orkar itne hålla sär på stilarna.

Om ni kallar för hiphop för negerdunk, så är rock, jazz, och reagge, alla de är i så fall negerdunk. Försök inte förneka det. Svarta var först med musik, live with it.

@Joey: Det är ren fakta... Fråga din lärare imorrn om du har lust. Om inte hon inte är rasse, och har tillräckligt med kunskap för att vara lärare, vet hon att det är svarta som är grunden till all musik.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni kallar för hiphop för negerdunk, så är rock, jazz, och reagge, alla de är i så fall negerdunk. Försök inte förneka det. Svarta var först med musik, live with it.

Sant sant...

Men som sagt så om man lyssnar på "skrik" musik så vänjer man sej och man hör... Om man kolalr texterna hör man extra bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni kallar för hiphop för negerdunk, så är rock, jazz, och reagge, alla de är i så fall negerdunk. Försök inte förneka det. Svarta var först med musik, live with it.

@Joey: Det är ren fakta... Fråga din lärare imorrn om du har lust. Om inte hon inte är rasse, och har tillräckligt med kunskap för att vara lärare, vet hon att det är svarta som är grunden till all musik.

Suck, NEGERDUNK ÄR EN MUSIKSTIL. FFS. ROCK, JAZZ, REAGGE, SOUL, TRANCE, KLASSISK MUSIK OCH PORRFILMS SOUNDTRACK ÄR ANDRA MUSIKSTILAR. Vi har olika namn för olika musikstilar. Deal with it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, NEGERDUNK ÄR EN MUSIKSTIL. FFS. ROCK, JAZZ, REAGGE, SOUL, TRANCE, KLASSISK MUSIK OCH PORRFILMS SOUNDTRACK ÄR ANDRA MUSIKSTILAR. Vi har olika namn för olika musikstilar. Deal with it.

OKEJ. JAG SKA ANDVÄNDA DITT SMARTA SÄTT FÖR ATT KOMMUNICERA.

1. (din sega jävel!) NEGERDUNK ÄR INTE EN MUSIKSTIL. Inte heller Hiphop. Rapp heter musiken. Hiphopen är en viss stil man lever, man beter sig på ett speciellt sätt... Men för att alla rappare har stilen hiphop, så har media och folk börjat kalla musiken för hiphop.

Du verkar väldigt seg. Eller så är du rasist, och vägrar att acceptera att svarta skapade din musik från grunden. Deal with it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKEJ. JAG SKA ANDVÄNDA DITT SMARTA SÄTT FÖR ATT KOMMUNICERA.

1. (din sega jävel!) NEGERDUNK ÄR INTE EN MUSIKSTIL. Inte heller Hiphop. Rapp heter musiken. Hiphopen är en viss stil man lever, man beter sig på ett speciellt sätt... Men för att alla rappare har stilen hiphop, så har media och folk börjat kalla musiken för hiphop.

Du verkar väldigt seg. Eller så är du rasist, och vägrar att acceptera att svarta skapade din musik från grunden. Deal with it.

Fan vad du tjabbar om att svarta skapade musik, han har nog fattat det nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKEJ. JAG SKA ANDVÄNDA DITT SMARTA SÄTT FÖR ATT KOMMUNICERA.

1. (din sega jävel!) NEGERDUNK ÄR INTE EN MUSIKSTIL. Inte heller Hiphop. Rapp heter musiken. Hiphopen är en viss stil man lever, man beter sig på ett speciellt sätt... Men för att alla rappare har stilen hiphop, så har media och folk börjat kalla musiken för hiphop.

Du verkar väldigt seg. Eller så är du rasist, och vägrar att acceptera att svarta skapade din musik från grunden. Deal with it.

Alltså om någon är seg / trög så är det ju för fan du!! :) Varför? Jo därför att:

1. Inga kränkningar tillåts här på forumet, läs reglerna! Säg förlåt och lev i frid.

2. Han har aldrig "vägrat acceptera" att de mörkhyade skapade musikens grund. (Vilket inte är för alla typer av musik dock, men det var ju iofs de som började spela musik först av alla människor, såvitt jag vet.)

3. Det var enormt onödigt att inom parantes skriva "(din sega jävel!)" då det bara tyder på att du har dåligt ordförråd och du måste malla till dig, leka lite allan kanske?

4. Eftersom du anser dig vara så mycket och hemskt "anti-racist"(eller hur det nu stavas.) så, varför använder du då ordet "svarta" vilket i vissa fall kan anses racistiskt. Mörkhyade är det korrekta ordet. (Om det nu ska finnas något korrekt ord etcetra etcetra.)

Jag är ganska less på dig nu. Seriöst, sluta upp med ditt himla tjat om vilken musikstil som är den enda man får lyssna på, hacka inte på rocken så hackar inte vi rockare på din rappshit! Sluta skapa massa onödiga trådar som bara skapar bråk och djävulskap! Sluta kaxa upp dig din lilla sprätt! Kan du bara vara normal människa för några dagar så man slipper bli tokig? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså om någon är seg / trög så är det ju för fan du!! :) Varför? Jo därför att:

1. Inga kränkningar tillåts här på forumet, läs reglerna! Säg förlåt och lev i frid.

2. Han har aldrig "vägrat acceptera" att de mörkhyade skapade musikens grund. (Vilket inte är för alla typer av musik dock, men det var ju iofs de som började spela musik först av alla människor, såvitt jag vet.)

3. Det var enormt onödigt att inom parantes skriva "(din sega jävel!)" då det bara tyder på att du har dåligt ordförråd och du måste malla till dig, leka lite allan kanske?

4. Eftersom du anser dig vara så mycket och hemskt "anti-racist"(eller hur det nu stavas.) så, varför använder du då ordet "svarta" vilket i vissa fall kan anses racistiskt. Mörkhyade är det korrekta ordet. (Om det nu ska finnas något korrekt ord etcetra etcetra.)

Jag är ganska less på dig nu. Seriöst, sluta upp med ditt himla tjat om vilken musikstil som är den enda man får lyssna på, hacka inte på rocken så hackar inte vi rockare på din rappshit! Sluta skapa massa onödiga trådar som bara skapar bråk och djävulskap! Sluta kaxa upp dig din lilla sprätt! Kan du bara vara normal människa för några dagar så man slipper bli tokig? B)

Haha, jag behöver aldrig malla till mig...

Dessutom har jag förklarat tidigare att jag inte gillar när folk inte läser vad jag skriver, men de tror de har rätten då att svara på mina grejer, när de inte ens läst allt jag skrivit.

P.S allt jag skriver är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att argumentera om smak. Och rap är en riktig musikstil hur mycket man än säger att det inte är det. Själv anser jag inte det som "riktig" musik men det är bara min åsikt, som är fel.

Håller med dig, det jag menar med "onödig tråd som bara kommer med bråk och djävulskap!" Alla har olika smak så hur som helst kan man inte få folk att tycka som man själv tycker inom det ämnet. Det är meningslöst att ens försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...