Jump to content

Musik


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Okej, vad är meningen med Call On Me?

Att han Prydz-killen ska få lajja med tjejer och tjäna pengar.

Vad är meningen med trance/techno låtar?
Deras sätt att uttrycka sig.

Vad är meningen med de flesta poplåtar? För att inte säga alla?

Beror ju på vad du menar med pop. Beatles mening med låtarna varierar, eftersom de flesta betydde olika saker. Om du menar dagens pop; PENGAR!

Och death metal?

Läs texterna och använd hjärnan. Det framgår för det mesta rätt tydligt vad de vill ha sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska :blink: Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar.

Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt....

MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska :blink: Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar.

Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt....

MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD!

Smaken är som röven, klöven!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska :blink: Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar.

Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt....

MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD!

Negerdunken, du vet att alla sorters musik är negerdunken isf(din inkluderad), för alla sorters musik kommer från svarta från grunden. Det är ren fakta, och inget du kan förneka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negerdunken, du vet att alla sorters musik är negerdunken isf(din inkluderad), för alla sorters musik kommer från svarta från grunden. Det är ren fakta, och inget du kan förneka.

Nej Negerdunk är just det vi kallar negerdunk i samhälet. Alltså hiphop. Eller vad fan du kallar det, orkar itne hålla sär på stilarna.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt....

Ja, precis som att alla hårdrocksband bara skriker och slår frenetiskt på sina instrument. De där fördomarna är så jävla uttjatade, folk borde komma på något bättre. Oavsett vem som öppnar käften är det samma saker som trillar ut...

"Hiphopare pratar bara om droger!"

"Hårdrockare skriker bara!"

Blö, väx upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska  ^_^  Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar.

Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt....

MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD!

Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen :blink: hör knappt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen :huh: hör knappt :P

Beror iofs vilket band man lyssnar till. Jag har ibland svårt att höra vad Slipknot sjunger dock inga problem med t.ex. Metallica, Manowar, Sevendust eller Ac/Dc etc. ^_^ Ac/Dc borde dock alla (Åtminstone de flesta.) höra vad de sjunger... annars börjar jag fundera lite här va.!?¿ :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror iofs vilket band man lyssnar till. Jag har ibland svårt att höra vad Slipknot sjunger dock inga problem med t.ex. Metallica, Manowar, Sevendust eller Ac/Dc etc. :huh: Ac/Dc borde dock alla (Åtminstone de flesta.) höra vad de sjunger... annars börjar jag fundera lite här va.!?¿ :blink:

Ok men det är att dra alla över en kant att säga hiphop=droger osv och hårdrock=skrik osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sååå grymmt onödig tråd, det enda alla gör är att klaga på varandras musiksmak.

Det står ju för fan nästan samma sak i varje post;

negerdunk e bara knark horor och vapen.

Rock är bara skrik och gap.

man kan la för fan få lyssna på det man vill :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...