dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det roligaste med hiphopen är dissarna ju!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det roligaste med hiphopen är dissarna ju!! Nämn en bra "diss" då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nämn en bra "diss" då... Kolla signaturen... Sen Fuck with Dre day... BG Knocc Out & Dresta - DPG Killa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Okej, vad är meningen med Call On Me? Att han Prydz-killen ska få lajja med tjejer och tjäna pengar. Vad är meningen med trance/techno låtar?Deras sätt att uttrycka sig. Vad är meningen med de flesta poplåtar? För att inte säga alla? Beror ju på vad du menar med pop. Beatles mening med låtarna varierar, eftersom de flesta betydde olika saker. Om du menar dagens pop; PENGAR! Och death metal? Läs texterna och använd hjärnan. Det framgår för det mesta rätt tydligt vad de vill ha sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Trance är bra hör bara på detta (ett jävla utklipp) 128kbps dock, jag orkade inte spara bättre, ni hör ju, även fast 128 är tråkigt att lyssna på Redigerad 31 januari, 2005 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Trance är bra hör bara på detta (ett jävla utklipp) 128kbps dock, jag orkade inte spara bättre, ni hör ju, även fast 128 är tråkigt att lyssna på Hrm... ja, det an man ju diskutera huruvida det var bra eller ej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar. Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt.... MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar. Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt.... MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD! Smaken är som röven, klöven! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar. Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt.... MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD! Negerdunken, du vet att alla sorters musik är negerdunken isf(din inkluderad), för alla sorters musik kommer från svarta från grunden. Det är ren fakta, och inget du kan förneka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hrm... ja, det an man ju diskutera huruvida det var bra eller ej... Det är så jävla bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Negerdunken, du vet att alla sorters musik är negerdunken isf(din inkluderad), för alla sorters musik kommer från svarta från grunden. Det är ren fakta, och inget du kan förneka. Nej Negerdunk är just det vi kallar negerdunk i samhälet. Alltså hiphop. Eller vad fan du kallar det, orkar itne hålla sär på stilarna. Redigerad 31 januari, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt.... Ja, precis som att alla hårdrocksband bara skriker och slår frenetiskt på sina instrument. De där fördomarna är så jävla uttjatade, folk borde komma på något bättre. Oavsett vem som öppnar käften är det samma saker som trillar ut... "Hiphopare pratar bara om droger!" "Hårdrockare skriker bara!" Blö, väx upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Alla låtar har nån mening, personligen så fattar jag inte hur man kan lyssna på rapp, trance eller sånt skit, lyssnar mest på hårdrock, metal och allt sånt. MKT rammstein blir det iaf, även om jag inte kan tyska Och anledningen till att jag lyssnar på dom är det att jag tycker att det låter bra som fan när dom spelar. Däremot negerdunken och allt sånt skit, dom "pratar" ju om droger, sina horor etc, fattar inte hur man kan lyssna på sånt.... MEN SMAKEN ÄR SOM BAKEN, DELAD! Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen hör knappt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen hör knappt Man lär sig höra med tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Däremot hårdrocken och allt sånt skit, dom "skriker" om... ja vad "skriker" dom egentligen hör knappt Beror iofs vilket band man lyssnar till. Jag har ibland svårt att höra vad Slipknot sjunger dock inga problem med t.ex. Metallica, Manowar, Sevendust eller Ac/Dc etc. Ac/Dc borde dock alla (Åtminstone de flesta.) höra vad de sjunger... annars börjar jag fundera lite här va.!?¿ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Beror iofs vilket band man lyssnar till. Jag har ibland svårt att höra vad Slipknot sjunger dock inga problem med t.ex. Metallica, Manowar, Sevendust eller Ac/Dc etc. Ac/Dc borde dock alla (Åtminstone de flesta.) höra vad de sjunger... annars börjar jag fundera lite här va.!?¿ Ok men det är att dra alla över en kant att säga hiphop=droger osv och hårdrock=skrik osv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ok men det är att dra alla över en kant att säga hiphop=droger osv och hårdrock=skrik osv... Öhm, jag skrev det nyss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Ok men det är att dra alla över en kant att säga hiphop=droger osv och hårdrock=skrik osv... Det man gör är att säga att man tar det som är vanligast dvs HipHop förknippas med Droger och Hårdrock med Skrik. Redigerad 31 januari, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Öhm, jag skrev det nyss? Ja men jag höll på skriva medans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Sååå grymmt onödig tråd, det enda alla gör är att klaga på varandras musiksmak. Det står ju för fan nästan samma sak i varje post; negerdunk e bara knark horor och vapen. Rock är bara skrik och gap. man kan la för fan få lyssna på det man vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts