Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Powerman 1 var ganska bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Asså, till och med jag laddade ner powerman ett, innan jag blev medlem här, faktum är att jag upptäckte gtasajtens forum p.g.a powerman1... Jag "googlade" efter gamemaker, då det här kom uypp och, ja, det blev som det blev... btw så söög p ett... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Me ska du inte tacka för att han gjorde så du upptäckte Gtasajten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Me ska du inte tacka för att han gjorde så du upptäckte Gtasajten?? Nej, för det var bara forumet jag upptäckte! BTW: Tack pawwermanför att du hjälpte mig upptäcka forumet! rövslickeri på stor nivå nu, va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts