Scorpion Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hur gör man för att inte ens gängområdden ska anfallas, jag vet att man kan gå in och spara, men kan man inte utrotta dom? eller ta över alla områden som sitter ihop så man bara har några vid stranden? Hur många gängmeddlemar måste man döda för att starta ett gängkrig? Hur ska man starta ett gängkrig vid cyklelstuntparken när man kommer dit med sina Homisar är det ingen där? Man dödar väl inte OG Loc, tyckte jag läste det någonstanns att man dödade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hur gör man för att inte ens gängområdden ska anfallas, jag vet att man kan gå in och spara, men kan man inte utrotta dom? eller ta över alla områden som sitter ihop så man bara har några vid stranden? Hur många gängmeddlemar måste man döda för att starta ett gängkrig? Hur ska man starta ett gängkrig vid cyklelstuntparken när man kommer dit med sina Homisar är det ingen där? Man dödar väl inte OG Loc, tyckte jag läste det någonstanns att man dödade honom Jo man kan utrota dem "Go crazy!" Ser du ett gäng med med gängmedlemmar döda 3 stycken. Fort! Garanterat att det blir gängkrig. Döda OG Loc. Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Om du utrotar aboslut alla alla andras gängområden, så kommer aldrig nån att anfalla dina hoods igen. Du måste döda 3 gängmedlemmar för att starta ett gängkrig, dessa ska du dock döda inom en kort tid, så det är bäst att de står i klunga. (SPOILER)Nja, njä... dödar tror jag faktiskt aldrig att du gör. Du jagar honom bara, sen kommer det en cutscene efter en jakt där du och "spoiler" kommer att jaga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man dödar inte OG Loc, han får gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det någon som vet ett undan gömt gängområde, det står att jag har 98.05% men kan inte hitta den sista :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det någon som vet ett undan gömt gängområde, det står att jag har 98.05% men kan inte hitta den sista :'( När man har tagit över ALLA gängområden (100%) så kommer du aldrig mer behöva slåss för dina territorium. Döda 3 fientliga gängmedlemmar fort för att skapa ett gängkrig. Den sista frågan är svårare, det ska finnas ett litet Ballas-territorium uppe vid Bayside Marina där båtskolan finns. Har du redan tagit över det så får du titta noga på kartan efter små territorium som du kan ha missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag har tagit över ett litet ballas territorium i norra los santos men jag kan inte hitta någon vid båt skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag har tagit över ett litet ballas territorium i norra los santos men jag kan inte hitta någon vid båt skolan Det är ett gult territorium(vagos) uppe vid båtskolan i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är ett gult territorium(vagos) uppe vid båtskolan i LV. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är ett gult territorium(vagos) uppe vid båtskolan i LV. För mig var det rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 För mig var det rött Det är grönt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts