P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Var är mountain-biken ? asså jag har typ itne klarat mycket är på uppdraget med att man ska storma nåt möte i lagerlokal och jag undrar bara var mountain-biken finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Var är mountain-biken ? asså jag har typ itne klarat mycket är på uppdraget med att man ska storma nåt möte i lagerlokal och jag undrar bara var mountain-biken finns? Klara lite mera av spelet så dyker den upp då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Den finns på toppen av Mount Chilliad. Redigerad 29 januari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Den finns på toppen av Mount Chilliad. Finns även vid stugan nedanför mount chilliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackis Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det brukar komma sånna farandes vid stranden i L.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag ser inte skillnaden mellan BMX och Mountain Bike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag ser inte skillnaden mellan BMX och Mountain Bike. BMX är mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 BMX är mindre Mountain Bike är större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Mountainbike går fortare än bmx och "bike" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag hittade en parkerad Mountain bike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag ser inte skillnaden mellan BMX och Mountain Bike. Mounten biken har annorlunda (Stavning?) däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Det finns peds som använder de runt Verdant Bluffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag ser inte skillnaden mellan BMX och Mountain Bike. Blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har aldrig sett båda två samtidigt, så jag har inget att jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har aldrig sett båda två samtidigt, så jag har inget att jämföra med. Jaha okej. Men du har väll sett en mountainbike och en bmx i verkligheten? Storleksmässigt är det en stor skillnad likaså i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts