Always_Mongo Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag behöver hjälp med att starta liero, det funkar bara inte. Det kanske inte funkar på windows xp jag vet inte. Om det inte funkar på xp så kanske någon vet hur man kan fixa det. ÅHH!! rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag behöver hjälp med att starta liero, det funkar bara inte. Det kanske inte funkar på windows xp jag vet inte. Om det inte funkar på xp så kanske någon vet hur man kan fixa det. ÅHH!! rörigt Du ska göra såhär altså lägga till /n i kommandot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skrev du i kommando-raden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tack P-C det funka. Iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad är Liero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Du ska göra såhär altså lägga till /n i kommandot JAAA! det funkar! Men Lierox e roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad är Liero? Ungefär som Worms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ungefär som Worms. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Mer vapen, alla rör sig samtidigt, man kan göra sin egna gubbe(kan välja mellan Mario, R2D2 mm.) Spelet innerhåller ofta virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts