GTA//Nörden Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag vet en "bugg" eller vad man ska kalla det så att man kan tricka med cyckeln. Man gör såhär: ta en mountain bike OBS! Det måste vara en mountain bike vad jag vet. Sen hoppar man upp på cyckeln och backar (fyrkant) och samtidigt trycker man på X jättesnabbt då börjar CJ "smälta" låter knäppt men det e sant (det funka för min kompis). Sen när han har "smält" bort helt så släpper man alla knappar så gör han tricks. Hittade det på nån hemsida, men jag kommer inte ihåg vad den hette, typ neoseeker.... som sagt det funkade för min kompis! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skriv gärna om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad menar du med tricks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Att gubben smälter vet jag, men tricks? Redigerad 29 januari, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAHAHA...Hans armar bli 10 meter:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAHAHA...Hans armar bli 10 meter:) Går deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Går deT? Ja det funkar....sketastyggt är det:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Ja det funkar....sketastyggt är det:D Okej, ska testa... Edit : Det gick Redigerad 29 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAHAHAHA första gången jag gjorde det där började jag skratta som fan såg så fult ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Favorit buggen på bmx-cykeln iaf. Måste nog vara oändlig stoppie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Favorit buggen på bmx-cykeln iaf. Måste nog vara oändlig stoppie! Hur gör man den då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man hamrar på X knappen sen brommasr man snabbt ballanserar i 4 sek sen kan man bara trycak spaken framått hur länge man orkar . funkar nog bara om man har full i bikeskill tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Var hittar man en sån cykel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 I LS, vid CJ´s hus finns det många som åker runt med bmx:ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 I LS, vid CJ´s hus finns det många som åker runt med bmx:ar Eller huset mittemot The Johnson House... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Eller huset mittemot The Johnson House... Men finns den där i början av spelet? (Det gör den väll inte... eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 LOL måste testa detta, låter ju hur fräckt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kul att det funkade! har inte testat själv eftersom jag inte hittar nån mountainbike på första ön (minneskortet är borta så jag är från allra första början ) vet ni vart man kan hitta en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kul att det funkade! har inte testat själv eftersom jag inte hittar nån mountainbike på första ön (minneskortet är borta så jag är från allra första början ) vet ni vart man kan hitta en sån? Läs några rader upp =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts