Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Någon som har teckensnittet MagistralC? Har sökt på flera font sidor, men inget hittat. Om någon har en rikgtigt snygg och stilren font kan ni gärna tipsa mig. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 The power of Google: http://www.myfonts.com/fonts/paratype/magi.../mac-t1/203980/ Verkar inte gå att tanka hem den dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 The power of Google: http://www.myfonts.com/fonts/paratype/magi.../mac-t1/203980/ Verkar inte gå att tanka hem den dock Tror du inte jag har googlat? Som sagt kunde jag inte hitta den att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tror du inte jag har googlat? Som sagt kunde jag inte hitta den att ladda ner. Den är nog upphovsrättskyddad eller vad det nu heter, och man måste nog betala.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Den är nog upphovsrättskyddad eller vad det nu heter, och man måste nog betala.. Jo, verkar så... Någon som vet en snygg och stilren font då? gärna med svenska bokstäver, men inte ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Verdana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Verdana Hade hoppats på ett teckensnitt alla inte redan har..! Kom igen, ingen som har ett stilrent teckensnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Stilrent... njaaa,men slipknot´s officiella font tycker jag är snygg... finns bl.a på black-goat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hade hoppats på ett teckensnitt alla inte redan har..! Kom igen, ingen som har ett stilrent teckensnitt? Tahoma Eurostile extended är väldigt snyggt/stilrent, fast det är långt ifrån gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hitta just den här äkligt snygga eh mj0 annars tycker jag Adler är grym eller..Freshbot..tror freshbot är en orginal font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hitta just den här äkligt snygga eh mj0 annars tycker jag Adler är grym eller..Freshbot..tror freshbot är en orginal font 3 the Hard Way har jag redan. Men det jag letar efter är en mer ren text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Trebuchet MS är en klar favorit för större textstorlekar, för mindre gillar jag Verdana (14px och mindre alltså). Båda är standardteckensnitt i Windows. Förstår inte varför du absolut inte vill använda något sådant? Är ju inte många som gör det eftersom de tycker som dig Redigerad 29 januari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Trebuchet MS är en klar favorit för större textstorlekar, för mindre gillar jag Verdana (14px och mindre alltså). Båda är standardteckensnitt i Windows. Förstår inte varför du absolut inte vill använda något sådant? Är ju inte många som gör det eftersom de tycker som dig Det känns jobbigt att få nöja mig med en av standardteckensnitten. Tanken om att jag hade kunnat gjort det snyggare/bättre kommer att plåga mig. Njae... kanske inte så allvarligt, men det är alltid roligt med nya saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Gör ditt eget då i XP skriv eudcedit i kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Gör ditt eget då i XP skriv eudcedit i kör !!! NU HAR JAG LETAT I MÅNADER EFTER ETT FONT REDIGERINGS PROGRAM, SÅ HAR JAG HAFT ETT HELA JÄVLA TIDEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAhahahahahahahahahahhahaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Gör ditt eget då i XP skriv eudcedit i kör Grymt, tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts