xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det bra? Eller ska jag avbryta nedladdningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Är det bra? Eller ska jag avbryta nedladdningen? Jag tycker det är svinkul värt att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag tycker det är svinkul värt att ladda ner Ok... Ska vi kanske spela sen när det är klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag spelar det dagligen. Utomordentligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bara 13 min kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Någon som vet om det kommer komma ett Sven-Coop 2 eller liknande till HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Någon som vet om det kommer komma ett Sven-Coop 2 eller liknande till HL2? Absolut, mer info på svencoop.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tanka gärna hem det officiella Svencoop 3.0 Content Pack så får du fler banor och skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ahh svencoop riktig klassicer har spelat sen 1.0 verkligen värd ett dl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sven Coop får en 8/10 av mig för... det är ett bra och svinkul spel helt enkelt! Lägg till mig på MSN så kan vi spela nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Måste man ha half life för att kunna spela det? eller går det bara ladda hem från deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Man måste ha Half-Life ja. EDIT: Lägg SvenCoop mappen i halflife mappen valve/halflife/svencoop eller steamapps/mailadress@hejsan.du/halflife/svencoop Om du har steam startar du om programmet. Gå in på Play Games och Sven Co-op kommer finnas under Third Party Game. Kör du non-steam gör du en genväg till hl.exe i halflife mappen och slår upp egenskaperna. På "mål" lägger du till "-game svencoop" så det blir "valve/halflife/hl.exe -game svencoop". <-- Är osäker på om det är så, men det borde funka. Redigerad 29 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jägarn: det blir ganska svårt att köra non-steam då won är nerlagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jägarn: det blir ganska svårt att köra non-steam då won är nerlagt... Funkar ju om man spelar över nätverket, men... sven-coop över nätverket är väl inte direkt roligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Funkar ju om man spelar över nätverket, men... sven-coop över nätverket är väl inte direkt roligaste. Det är ju det som ÄR kul. Att runda hela Sven Coop med polarna är asrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts