Corleone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ja nu är det snart här, metal gear solid 3. Här kan vi snacka om det kommande spelet i serien. Jag vet att många har väldigt höga förväntningar på spelet och jag är absolut en av dom. Vad tror ni om de nya möjligheterna så som att hänga i träd, camoflera sig, äta för att överleva och att kunna gå i närstrid? Själv så tror jag att det kommer att lyfta spelet till till ännu högre höjder. OBS I den här tråden är det fritt fram för spoiling. OBS Varsågoda prata på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Du kanske inte har märkt att det finns en Metal Gear Solid tråd på 52 sidor. Som vi snackar alla MGS- spel i (inklusive MGS3). http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5882 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Varit i USA och spelat spelet man kan kamoflera sig och fånga ormar, råttor och annat som man sen äter. Efter måltiden berättar Snake hur t.ex ormen smakade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Efter måltiden berättar Snake hur t.ex ormen smakade. -"This tastes like shit!" Kan han säga nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Officiella MGS tråden, please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts