sajko Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Har du detachat det som är ingröpt o calculerat det? du har extruderat innåt i max? för då blir det fina kanter automatiskt men sen i zmod så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag tror jag förstår varför zmod är gratis och 3ds max kostar 45000 men jag har lite tråkiga och lite roliga nyheter. Audin är som ni vet gjord i 3ds max vilket jag hållit på med i några veckor nu. Men tyvärr har jag bytat program igen och i dag, ganska precis för en stund sedan började jag försöka lära mig Maya istället vilket inebär att Audin kan dröja före den blir klar om den ens någongång blir det. Men istället kommer det nog komma något mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Mmm vet du hur motsvarigheten till zmods flat shaded finns i max? för ett tag sen började jag också på en audi men klurade aldrig ut hur man rundade till den så det blev nedlagt.. o sen, när man har skarpat till en kant så får jag en extra rad polysar som inte sitter ihop med resten du med? syns inte så bra men... Redigerad 8 februari, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det som såg så bra ut i 3ds max blev så fult i zmodeler:'( ni ser nog vad jag menar. Edit: aha jag missade visst bilden :"> Vad är fult där ? Jag tkr det ser bra ut ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hej Vet någon om Adobe photoshop cs är bra för Att styla eller göra en bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du kan ju göra texturerna men inte själva bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts