Sikorka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 America's Army Jag hade just laddat hem America's Army tängte köra på internet. Jag fick fram en massa Servrar och jag valde ut en och tryckte på join. *Loading Map* Jag fick vara med i spelet 1 sekund typ sen stod det är jag måste klara "traning mode" typ. Jag gick gick tillbaks till start menyn och tryckte på traning. Klarade ganska många träningar.. MEN! Sen kommer jag till som här satans Proven, på engelska.. "Medic Provet" och "Vapen och fordon provet" Jag klarar dom bara inte!! Det känns som man sitter i en skolsal, brrrr Men vet nån svaren på Proven, för jag skulle hjärna vilja ha ett litet "fuskpapper".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 SssssUCKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Du behöver inte göra de nu, men då får du inte vara medic, eller spela banor med "sf" i namnen, typ "sf hospital" eller "sf csar2. Spela weapons_cache. Bra bana som de flesta nya kan lära sig snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts