Bruttan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Man måste väl klara uppdragen hos Toreno ute på landet för o få uppdrag i Las Venturas? Måste man klara uppdragen hos Zero för att komma nån vart i Las Venturas eller spelar d ingen roll?? Tacksam för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 SÖK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Zero: Nej. Toreno: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 SÖK Kan du inte skriva lite större, jag ser inte vad det står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan du inte skriva lite större, jag ser inte vad det står? Han är väl trött på alla dessa trådar som handlar om samma ämne om och om igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ursäkta mig så hemskt mkt ers majestäter -bockar o bugar- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hmm Vilka upppdrag med Toreno?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Dom i början... när han e lååångt ute på landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 KOmmer man sen till LV elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 KOmmer man sen till LV elle? Först så måste du iaf klara flygskolan om du ska komma vidare till LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Toreno kommer be en att köpa flygskolan så markeras den på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jo tack ja e där nu men d e ju så sjukt svårt så ja lär aldrig klara den dumma flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jo tack ja e där nu men d e ju så sjukt svårt så ja lär aldrig klara den dumma flygskolan Det är bara att fortsätta försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag klarar alrig att få guld i cirkle airstripe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Först så måste du iaf klara flygskolan om du ska komma vidare till LV... Flygskolan ligger i LV, i LV's öken mer exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Asså nån måste hjälpa oss nu sitter ja o min pojkvän o försöker klara flygskolan o d e fan omöjligt! o ja tror INTE på att det blir lättare ju mer man försöker för d e lika svårt varje gång... nån måste ha nåt tips på o göra det enklare eller nåt fusk eller nåt för vi kommer ju inte vidare i storyn annars... *frustrerad till max* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Flygskolan e ingen höjdare,Ha,ho, om du inte redan gjort det så dra in flygstället så fort du lämnar marken om det inte funkar kan du väl försöka dig på sakta ner tid koden, ok det e väl lite mer njutbart att kunna klara det utan fusk men det finns omständigheter som kan kringås jag kan inte koden men det e nog inte svårt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ne ja e inte den som fuskar hej vilt men när ja har försökt nåt minst 100 ggr o blir så arg som ja e nu så måste d gå o fuska. Den där tidkoden e ju värdelös testade den i bilskolan en gång men allt gick ju i slow motion o koden som sen speedar upp gör ju att det går för fort. så om ja saktar ner tiden nu i flygskolan och klarar det så måste jag ju spara, och då kommer ja inte få tillbaka den normala snabbheten på tiden. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Jag har för mig att koden försvinner om du knappar in den igen efter du använt den men jag e inte säker om annat kan du väl ta självmord och se ifall koden försvunnit. om inte då aa ehh Redigerad 30 januari, 2005 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ok, ska testa nu! Säger till sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts