Jump to content

Zero och Toreno

Bruttan
 Share

Recommended Posts

Asså nån måste hjälpa oss nu sitter ja o min pojkvän o försöker klara flygskolan o d e fan omöjligt! o ja tror INTE på att det blir lättare ju mer man försöker för d e lika svårt varje gång... nån måste ha nåt tips på o göra det enklare eller nåt fusk eller nåt för vi kommer ju inte vidare i storyn annars... *frustrerad till max*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flygskolan e ingen höjdare,Ha,ho, om du inte redan gjort det så dra in flygstället så fort du lämnar marken

om det inte funkar kan du väl försöka dig på sakta ner tid koden,

ok det e väl lite mer njutbart att kunna klara det utan fusk men det finns omständigheter som kan kringås

jag kan inte koden men det e nog inte svårt att hitta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne ja e inte den som fuskar hej vilt men när ja har försökt nåt minst 100 ggr o blir så arg som ja e nu så måste d gå o fuska.

Den där tidkoden e ju värdelös testade den i bilskolan en gång men allt gick ju i slow motion o koden som sen speedar upp gör ju att det går för fort.

så om ja saktar ner tiden nu i flygskolan och klarar det så måste jag ju spara, och då kommer ja inte få tillbaka den normala snabbheten på tiden. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor