okka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Äh, varför skapar jag en tråd som ingen kommer skriva i? Iallafall...är det någon mer som gillar hans musik? 17 årig tysk som spelar in elektronisk, underbar musik på sin pappas dator...han sjunger så lågt pga att han inte ville att hans föräldrar skulle höra. Nu har en en skiva ute (Handwriting) som är jättehyllad. Disskutera... ...vilket inte så många kommer göra. --------------- Megans Present är underbar. http://www.dotshop.se/ds//release.php?code...&rand=991757263 Editation. A Little Secret innehåller en liten pianoaktig slinga som påminner om någon låt från Willie Wonka And Chocolate Factory, eller hur? Höhö... Redigerad 28 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sorgset för som sagt lär ju ingen skriva här... Men men... Ha det så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sorgset för som sagt lär ju ingen skriva här... Men men... Ha det så kul Tack, jag får njuta i all min ensamhet... ...jag kan ju alltid använda denna tråd för att disskutera med mig själv, få ut mina känslor för vacker musik i skrift. Fast folk kommer tycka jag är dum i huvudet.. ...tycka. Eller? ...jag gillar att göra punktpunktpunktradbrytningspunkpunktpunktfortsättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad är det för musikstil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vad är det för musikstil då? Ehm...elektronisk. Lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Alla Atari? Nintendo 8bitars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Alla Atari? Nintendo 8bitars? Alla Atari? Nintendo 8bitars? Appropå vadå, that is... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Snurk, jag menade alá inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Snurk, jag menade alá inte alla Haha, det var inte det jag menade, jag syftade på vad har det med denna tråd att göra! Så... ...vad har Alá Atari med den här tråden att göra? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Äh.. Glöm allt jag har sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Äh.. Glöm allt jag har sagt Haha, neej, nu känner jag mig dum som inte förstod. Undrade du om det påminner om det eller vad? Haha...förklara nu, motherfucker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Undrar om det påminner om den sorts musik som finns in såna spel... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Undrar om det påminner om den sorts musik som finns in såna spel... ! Ehm...nja, det är inte så mycket 8-bitars över det hela, inte lika strukturerat och plingigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad synd Nja, egentligen inte. Det är ändå underbart! Hmm, jag borde köpa något mer plingigt och åttabitigt, men först ska jag sova. Sov så gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nämen hej chattarna =).. säg en bra låt okka... så kanske man hittar den i buskarn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Nämen hej chattarna =).. säg en bra låt okka... så kanske man hittar den i buskarn.. Hej på dig! Ehm, snippets finns på dotshop , även på type records där det också följer med en låtlista. Editation. Dom flesta låter är svinbra, men jag kan tipsa om Kill2, Crapstone, Dusty, A Little Secret och Megan's Present. Redigerad 29 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) okka.. tyvärr gillade inte alls den där typen av musik.. kill2 låter som nå kyrk grejjs... No thx oj, oj oj hur började jag posten utan stor bokstav ? =D Redigerad 29 januari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 okka.. tyvärr gillade inte alls den där typen av musik.. kill2 låter som nå kyrk grejjs... No thx oj, oj oj hur började jag posten utan stor bokstav ? =D Du colorade white. märkte du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 okka.. tyvärr gillade inte alls den där typen av musik.. Eh, ingen är perfekt. =) Haha. Skämt å sido, diverse musik faller olika människor i smaken...synd bara, själv tycker jag att det är riktigt vackert! Tack för att du respekterar mitt val av liten bokstavi namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts