Jump to content

Filmen Saw

stalker
 Share

Recommended Posts

Varför vill ni inte ha uppföljare till denna succè?

Visst chansen är att filmen blir sämre än den första, fast nu när ettan var så bra och regissör var otroligt bra så tror jag han kan göra ännu en bra film -_-

Jag antar att succén har stigit dom två Autralienska pojkarna åt huvudet. Dom kommer naturligtvis försöka upprepa den succén, men som många gånger förrut kommer en rutten uppföljare sprida dåligt rykte över ett fantastiskt original.

Fast det är ju bara vad jag tror kommer hända. Chansen finns att tvåan blir minst lika bra, men det är inget jag skulle sätta mina pengar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att succén har stigit dom två Autralienska pojkarna åt huvudet. Dom kommer naturligtvis försöka upprepa den succén, men som många gånger förrut kommer en rutten uppföljare sprida dåligt rykte över ett fantastiskt original.

Fast det är ju bara vad jag tror kommer hända. Chansen finns att tvåan blir minst lika bra, men det är inget jag skulle sätta mina pengar på.

Joo precis men grejen är ju att man vet ju redan hur mördaren tänker så det kommer att vara svårt att göra ett sådant "överraskat" slut som Saw hade :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor