Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jaja men e den slafsig och sånt då ? eller håller han Jigsaw på att prata hela tiden eller?? Det beror helt på vilken film man jämför med. Slafsigare än Haute Tension, svar nej. Slafsigare än Scream, svar ja. Fortfarande tid kvar att stoppa dom. Har du någon bra plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Varför vill ni inte ha uppföljare till denna succè? Visst chansen är att filmen blir sämre än den första, fast nu när ettan var så bra och regissör var otroligt bra så tror jag han kan göra ännu en bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Varför vill ni inte ha uppföljare till denna succè? Visst chansen är att filmen blir sämre än den första, fast nu när ettan var så bra och regissör var otroligt bra så tror jag han kan göra ännu en bra film Jag antar att succén har stigit dom två Autralienska pojkarna åt huvudet. Dom kommer naturligtvis försöka upprepa den succén, men som många gånger förrut kommer en rutten uppföljare sprida dåligt rykte över ett fantastiskt original. Fast det är ju bara vad jag tror kommer hända. Chansen finns att tvåan blir minst lika bra, men det är inget jag skulle sätta mina pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Såg filmen igår, verkade inte vara en skräck mer som en psykologisk thriller eller vad det heter :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag antar att succén har stigit dom två Autralienska pojkarna åt huvudet. Dom kommer naturligtvis försöka upprepa den succén, men som många gånger förrut kommer en rutten uppföljare sprida dåligt rykte över ett fantastiskt original. Fast det är ju bara vad jag tror kommer hända. Chansen finns att tvåan blir minst lika bra, men det är inget jag skulle sätta mina pengar på. Joo precis men grejen är ju att man vet ju redan hur mördaren tänker så det kommer att vara svårt att göra ett sådant "överraskat" slut som Saw hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts