Jump to content

Filmen Saw

stalker
 Share

Recommended Posts

Undrade bara om någon sett denna grymmt bra skräckfilm?

Såg den igår och jag tycker att den var den mest välgjorda, utarbetade skräckfilm jag någonsin sett.

Jag vill rekommendera denna filmen starkt till er som gillar sånna här filmer.

HÄR har ni lite fakta om filmen.

//stalker.

Jag har ochså sett den, så jäkla bra! B) Trode inte att den skulle vara så "rolig" först men den var ju as bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välgjorda vet jag inte, finns en del plotholes. Men filmen är definitivt en av dom bästa skräckisarna jag sett. Säkerligen med på top 5. Dock tycker jag inte att det är en bra idé att spela in en tvåa. Den kommer antagligen inte kunna överträffa ettan.

Kommer dom att göra en tvåa?!

Fan vad jag stör mig på sånt.. Dom kommer säkert bara förstöra den!

Stör mig på när dom bara vill dra ut på sakerna bara för att tjäna pengar :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett den och den är riktigt bra ;)

ehmm den handlar om två killar osm vaknar upp i ett rum tillsamans. sen händer lite saker B)

Kariya varför petar du in homovibbar när du beskriver handlingen?

Adam (Leigh Whannell) and Dr. Lawrence Gordon (Cary Elwes) wake up chained to pipes at opposite ends of a dirty utility room. They soon learn that they have become the victims of the Jigsaw, a serial killer who devises intricate situations to get his victims to kill each other. Pitted against the clock and each other, the two must work to outwit their captor and save Gordon's family, who have been taken hostage by the killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor