stalker Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Undrade bara om någon sett denna grymmt bra skräckfilm? Såg den igår och jag tycker att den var den mest välgjorda, utarbetade skräckfilm jag någonsin sett. Jag vill rekommendera denna filmen starkt till er som gillar sånna här filmer. HÄR har ni lite fakta om filmen. //stalker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Undrade bara om någon sett denna grymmt bra skräckfilm? Såg den igår och jag tycker att den var den mest välgjorda, utarbetade skräckfilm jag någonsin sett. Jag vill rekommendera denna filmen starkt till er som gillar sånna här filmer. HÄR har ni lite fakta om filmen. //stalker. Jag har ochså sett den, så jäkla bra! Trode inte att den skulle vara så "rolig" först men den var ju as bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Välgjorda vet jag inte, finns en del plotholes. Men filmen är definitivt en av dom bästa skräckisarna jag sett. Säkerligen med på top 5. Dock tycker jag inte att det är en bra idé att spela in en tvåa. Den kommer antagligen inte kunna överträffa ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Välgjorda vet jag inte, finns en del plotholes. Men filmen är definitivt en av dom bästa skräckisarna jag sett. Säkerligen med på top 5. Dock tycker jag inte att det är en bra idé att spela in en tvåa. Den kommer antagligen inte kunna överträffa ettan. Kommer dom att göra en tvåa?! Fan vad jag stör mig på sånt.. Dom kommer säkert bara förstöra den! Stör mig på när dom bara vill dra ut på sakerna bara för att tjäna pengar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skräckis? Är det inte mer av en thriller? Vill se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Skräckis? Är det inte mer av en thriller? Vill se den Genre: Thriller / Horror Redigerad 28 januari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Kommer dom att göra en tvåa?! http://www.imdb.com/title/tt0432348/?fr=c2...fc=3;ft=21;fm=1 Pre-production starts Feb. 7th 2005 Redigerad 29 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad handlar den om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad handlar den om Jag har sett den och den är riktigt bra ehmm den handlar om två killar osm vaknar upp i ett rum tillsamans. sen händer lite saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag har sett den och den är riktigt bra ehmm den handlar om två killar osm vaknar upp i ett rum tillsamans. sen händer lite saker Kariya varför petar du in homovibbar när du beskriver handlingen? Adam (Leigh Whannell) and Dr. Lawrence Gordon (Cary Elwes) wake up chained to pipes at opposite ends of a dirty utility room. They soon learn that they have become the victims of the Jigsaw, a serial killer who devises intricate situations to get his victims to kill each other. Pitted against the clock and each other, the two must work to outwit their captor and save Gordon's family, who have been taken hostage by the killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kariya varför petar du in homovibbar när du beskriver handlingen? Haha tror inte riktigt de var de han menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kariya varför petar du in homovibbar när du beskriver handlingen? Jag "petar" in homovibbar för att jag inte orkar skriva mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Haha tror inte riktigt de var de han menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Haha tror inte riktigt de var de han menade Jag skämtar bara... (Nobody gets my jokes... :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Haha tror inte riktigt de var de han menade Jag skämtar bara... (Nobody gets my jokes... :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Om jag har fattat rätt så ska folket i filmen döda varandra bara för att psykot vill det? Är det många som dör då eller ser man bara dom personerna som är fastbundna i början genom hela filmen ? Redigerad 31 januari, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Om jag har fattat rätt så ska folket i filmen döda varandra bara för att psykot vill det? Är det många som dör då eller ser man bara dom personerna som är fastbundna i början genom hela filmen ? Man ser en del tillbakablickar på tidigare offer. Redigerad 31 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jaja men e den slafsig och sånt då ? eller håller han Jigsaw på att prata hela tiden eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://www.imdb.com/title/tt0432348/?fr=c2...fc=3;ft=21;fm=1 Fortfarande tid kvar att stoppa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Va? Stoppa vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts