Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hatar Sagan om dom två tornen och Sagan om konungens återkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hatar Sagan om dom två tornen och Sagan om konungens återkomst. Jag hatar också dom spelen, Enformiga och trista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Du har då inte spelat Lemmeltåg Observera sarkasmen Fy fan va grymt ! ahr varvat det 3 gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Goldeneye Rouge Agent och Bfv Egentligen är inte bfv dåligt, snarare skitbra. Men det laggar som fan Jag älskar bfv. Mitt laggar typ ingenting och jag brukar köra över internet med , typ 40 st spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Tibia tar lätt hem priset för världens kassaste och tråkigaste spelet. Spelade en minut typ och somnade. Rena somnmedlet för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Skit i att tjafsa imot.. Den forlörade ungdomen förstår inte vad "community" är.. Ett spel behöver varken va 3D eller ha ljud bara för det ska va skoj. lägg det på minnet folket.. Tibia har ingen community, den är ju helt förstörd. Guilds som sitter och ockuperar hela städer, BAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) WTF!!! TIBIA ÄGER INNSE!!!!!!!!! Redigerad 11 mars, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts