Jump to content

Det Sämsta Spelet


erik_vice88
 Share

Recommended Posts

Tibia är grymt tråkigt och fult. fattar inte att folk lägger ner tid på det spelet

ÅÅÅH så sant! Så jäävla sant! Suger totalt!

Va fan alla som klagar på tibias grafik och säger att det suger för det har helt klart inte spelat det! mad.gif

Jag har spelat det. Kommit till main(fattar inte att jag faktiskt la ner så mycket tid!)

Det var det sämsta spelet jag någonsin spelat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Mikro Machines!!!!!!!!

Micro Machines?

Själv tycker jag att Micro Machines V3 till PSX är skitkul (ända tills min skiva paja :ermm:)

Men sämsta spelet jag spelat är nog, hmmm, Disneys Actionspel med Herkules! Eller True Crime. Eller Harry Potter och de Vises Sten B) Svårt att bestämma sig. :D Men är State of Emergency det där spelet när det är typ massa puckon som springer och skjuter och snor saker hit och dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tibia, ganska solklart.

Så jävla fult och tråkigt, inget ljud och ingen 3D.

Indeed! Nog det tråkigaste jag rört i hela mitt liv. Sen att lägga på på det, om man inte har ett speciellt konto som man betalat för kan man ibland inte komma in på servrarna p.g.a. överbelastning eller nåt sånt skit och då ska de som typ betalat eller nåt psykat grejs ha "Förträde" till servrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...