vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tibia är grymt tråkigt och fult. fattar inte att folk lägger ner tid på det spelet ÅÅÅH så sant! Så jäävla sant! Suger totalt! Va fan alla som klagar på tibias grafik och säger att det suger för det har helt klart inte spelat det! mad.gif Jag har spelat det. Kommit till main(fattar inte att jag faktiskt la ner så mycket tid!) Det var det sämsta spelet jag någonsin spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Va fan alla som klagar på tibias grafik och säger att det suger för det har helt klart inte spelat det! Typ alla i 8:an på min skola spelar det! aaaaatib.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mikro Machines!!!!!!!! Micro Machines? Själv tycker jag att Micro Machines V3 till PSX är skitkul (ända tills min skiva paja ) Men sämsta spelet jag spelat är nog, hmmm, Disneys Actionspel med Herkules! Eller True Crime. Eller Harry Potter och de Vises Sten Svårt att bestämma sig. Men är State of Emergency det där spelet när det är typ massa puckon som springer och skjuter och snor saker hit och dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tibia, ganska solklart. Så jävla fult och tråkigt, inget ljud och ingen 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tibia, ganska solklart. Så jävla fult och tråkigt, inget ljud och ingen 3D. Indeed! Nog det tråkigaste jag rört i hela mitt liv. Sen att lägga på på det, om man inte har ett speciellt konto som man betalat för kan man ibland inte komma in på servrarna p.g.a. överbelastning eller nåt sånt skit och då ska de som typ betalat eller nåt psykat grejs ha "Förträde" till servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hooligans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Counter-Strike är det sämsta spelet jag har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 POlis 3 och ALLA Rayman-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bloodrayne. inte för att det är dåligt som spel utan för att jag hade ganska höga förväntingar på det. besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 NFS:U2, Tibia, Runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fattar inte hur man kan tycka att NFSU2 är det sämsta spelet som finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tibia helt klart, för fascismen, dem dåliga lösningarna på problemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Warriors 2 har för mig det hette det iaf det suger rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Tibia helt klart, för fascismen, dem dåliga lösningarna på problemen. Fascism=kul, åtminstone i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Det sämsta spel jag har spelat är: Sargs Heroes 2 http://www.gamerevolution.com/games/n64/action/army_men_sarges_heroes3.jpg Det går så *** ********* ***** segt och det förstör spelkänslan helt Redigerad 16 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nej wtf tibia äger sönder!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tetris limited edition! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fattar inte hur man kan tycka att NFSU2 är det sämsta spelet som finns? Ettan var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ettan var bättre. Tycker du ja, men inte jag! Ettan var så grovt annoying när det var typ 80 aslätta race och sen hux-flux skitsvårt! Tog några månader innan jag varvade det första gången men sen tog det inte lång tid tills andra! ...Och NFSU2 är ju mycket friare också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej wtf tibia äger sönder!!!! Skit i att tjafsa imot.. Den forlörade ungdomen förstår inte vad "community" är.. Ett spel behöver varken va 3D eller ha ljud bara för det ska va skoj. lägg det på minnet folket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts