Fredrico Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 State of emergency är nog det sämsta spelet jag spelat. Exakt! State of emergency är så j*vla dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Funderar på att ge bortmitt ex av state of emergency nån som vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Sämsta spelet jag spelat = Måste vara något kasst flash spel. Men av de "seriösa" spelen så är det Freedom Fighters. @Adde CSS är skitkul men CS:CZ eller 1.6 är roligare Herre gud, freedom fighters är ett utav de bättre spelen jag har spelat igenom i mitt liv. Man får tycka vad man vill. Det sämsta spelet är nog: Sniper: Path of Vengeance, snipern utgör ungefär en halv procent av spelet, så dom lever ju inte upp till nanmnet direkt, det är också väldigt dåligt på andra sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Funderar på att ge bortmitt ex av state of emergency nån som vill ha? Jag vill ha, jag vill ha! (Jag skojar inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Herre gud, freedom fighters är ett utav de bättre spelen jag har spelat igenom i mitt liv. Man får tycka vad man vill. Det sämsta spelet är nog: Sniper: Path of Vengeance, snipern utgör ungefär en halv procent av spelet, så dom lever ju inte upp till nanmnet direkt, det är också väldigt dåligt på andra sett. Jag tycker att det är rätt kul till en början faktiskt, men iövrigt ett medelmåttigt spel. Dock inte värdelöst. EDIT: Strategispelet "Warcommander" är verkligen inget att ha! Redigerad 31 januari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Airport Tycoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Herre gud, freedom fighters är ett utav de bättre spelen jag har spelat igenom i mitt liv. Nä fy fan, 1. Det var alldeles för kort. 2. Man kunde skjuta ner typ 60 gubbar med 30 skott... (OBS, överdrift) 3. Larvigt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Nä fy fan, 1. Det var alldeles för kort. 2. Man kunde skjuta ner typ 60 gubbar med 30 skott... (OBS, överdrift) 3. Larvigt tråkigt 1. Det var alldeles för kort. = Det var ingen fara med det enligt mig. 2. Man kunde skjuta ner typ 60 gubbar med 30 skott... (OBS, överdrift) = Ok 3. Larvigt tråkigt = inte enligt mig: 1. Musiken är otroligt bra (Jesper Kyde) 2. Storyn är bra 3. Känslan är bra Aja, nog snackat. Jag kom på ett ännu mer sämre spel än det ja sa, nämligen: True Crime Streets of LA (på PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Som jag nämde i början så tycker jag en del om dom vill kan skicka in bilder på spelen så man kan kommentera hut typ kass grafiken är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Som jag nämde i början så tycker jag en del om dom vill kan skicka in bilder på spelen så man kan kommentera hut typ kass grafiken är Ett spel kan ha dålig grafik och ändå vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Codename Eagle - buggigt och fult som fan Counter Strike - FULT, tråkigt och allmänt värdelöst True Crime:Streets of LA - Dålig story, kontroll, ja nästan som CS Diablo II - Absoluta musdödarspelet nr.1 alla katergorier, tråkiga banor State of Emergency - Dålig handling, fult, tråkigt i längden för att nämna några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kessen jag bokstavligen kastade ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Snow Brothers!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 State of Emergency, helt klart! Det sämsta spelet känt i mannaminne. Har spelatr det i en kvart... Aaa typ. fast de kan vara kul å avreagera sig själv Dligt spel. 4 banor å massa tråkiga uppdrag. de är för grötigt spel helt enket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Tibia är grymt tråkigt och fult. fattar inte att folk lägger ner tid på det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Mikro Machines!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mikro Machines!!!!!!!! ÅÅ de suger råpung. crapig kameravinkel å massa annat skit. hade de te ps2 å min syrra älskade av HELA sitt hjärta så jag drog te tvspelsbörsen och bytte skiten mot San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Need for speed Underground 2 är det sämsta spelet som finns Måste väl ändå finnas något spel som är sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tibia är grymt tråkigt och fult. fattar inte att folk lägger ner tid på det spelet Va fan alla som klagar på tibias grafik och säger att det suger för det har helt klart inte spelat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Måste väl ändå finnas något spel som är sämre? Nej menar det, inte fan tycker jag det är roligt men sämsta spel som gjorts är det defenitivt inte. spel som är riktigt ruttna som robocop och miami vice, det är sådana spel som är värdelösa.. sen att folk försöker vara tuffa och "banbrytande" är en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts